söndag 1 november 2009

Shit....

Shit det vill sig inte alls idag,,jag gör precis som man ska göra,när det gäller Kopiering,men....det hoppar "ur" när jag ska klistra in...hm... Äsch jag får försöka sedan igen då...Jag ska ju snart till jobbet..)

"gubben" blir ju Jätte irreterad när jag ber honom om hjälp..."usch" för Gubbar..*L* Så jag ska nog fixa detta själv oxå .så det då!

Idag,så är det halvklart här ,men lite kallt,det "luktar" vinter ute.. Jo jag tycker,att ända sen jag var liten,så har varje Årstid sin egen "lukt" Låter det konstigt kanske? *skratt*

Filmen igårkväll var på 4:an..21.30 den var väl sådär..lite tjatig,men samtidigt "rogivande" jag gillar ju Aktion mest förståss eller "Typ" Morden i Midsommer, jaja..så är det med det.!

kanske bäst att göra mig iordning nu...Ta en kopp kaffe "till" och fixa "facet".
jag far alltid runt ,hit och dit ,på mornarna har "tusen" och en sak som jag alltid måste hinna med.. och inget blir gjort.. nä..jag gillar inte Mornar ,tror faktiskt att jag är allergisk mot dem *fniss*

Vilket som ..ser dagen ut att bli fin....ha det skönt alla som är lediga....

"Det är alltid gott,att möta någon, som har fler ovanor,än en själv...." Pen 2








12 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Jag ser du gillar morden i midsommer,
    det utspelar sig väl på Gottland är
    det inte så?
    Jag läser Marie Ljungstedts bok dör händer mord på mord och alla är likadana så det verkar vbara en seriemördare...Detta utspelar sig på Gottland.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramarom

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. jag hade så mycket stavfel, så jag gjorde om =)
    Jo - jag skrev att jag är väldigt effektiv på morgnarna. Jag hinner på ca en haltimme, både duscha, sätta i kontakten till strykjärnet, springa ner och sätta igång en tvätt, fixa håret, stryka en blus och bädda sängen. Ibland hinner jag även bläddra igenom Sundvalls Tidning =)

    SvaraRadera
  4. Agath..Morden i Midsommer är inspelat i England..:) Känner du inte igen den Engelska landsbygden? ha en bra dag ..Här stormar det just nu kram!

    SvaraRadera
  5. Åh Lia..varör är du så Pigg...just nu är jag sååå trött,ska snart iväg till jobbet! Inte före kl:10.00 kommer jag igång..men sen så blir det fart kan du tro..:) ha en bra dag..höres..!

    SvaraRadera
  6. Kopiera och prova "control v" Eller kopiera och lägg det i ett worddokument, som du kopierar ifrån. Jag har inte haft något som helst problem att kopiera och klistra in.

    SvaraRadera
  7. Hej Mary-Louise!
    Nej jag bhar inte sett ett enda av dem
    jag bara fick för mej att de var från Gottland.

    Jasså har den gått innan?
    Den har jag missat,var det länge sen?
    Vad tittade du på för film?
    Jag önskar dej en skön Måndag.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej Lia jovisst tar jag Control V sen kopiera ..så långt oki..men när jag ska ta klistra in ,så försvinner allt förstår du?
    Eller oxå ,så står "klistra in" men svag text och då går det icke att "klicka på det ordet... "hajar du ??? inte jag iallafall!

    SvaraRadera
  9. Agath..Jag hade DVD:n själv här hemma..Ha det gott..Men har du Aldrig sett Morden i Mudsommer ??? som är så bra? ett tag gick den ju varje vecka ..Kramar

    SvaraRadera
  10. God Natt och Sov så Gott!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Nej nej. Alltså. Markera texten, högerklicka, välj kopiera och SEN control V för att klistra in. Jag kopierar texten från här ovan. Inga problem. Kolla


    Hej Lia jovisst tar jag Control V sen kopiera ..så långt oki..men när jag ska ta klistra in ,så försvinner

    SvaraRadera
  12. Oki då ska försölka igen 'skratt*

    SvaraRadera