lördag 28 november 2009

vilodag ??

Åh så skönt..:) har vilat en stund..men usch, så illa jag mår av penicillinet..:( Fast det är ju övergående..)ska strax iväg på Middag...skönt att bli bjuden på mat..även om matlusten är borta,
Håller på att "pynta "lite,men orken vill inte infinna sig..så det blir det som blir. Skulle ha gjort....skulle ha skurat ...skulle ha..o.s.v. Äh..so what????? jag måste lära mig att inte ha en sådan förbannade "prestations ångest" fast det är inte så lätt att lära "Gamla" hundar sitta ..kan jag liva *skratt*

Vilket som,så ska jag byta om nu ..!

"Leendet som man sänder ut...vänder alltid tillbaka..! (nåt att tänka på)

3 kommentarer:

  1. Hej Mary-L!
    Så synd att du blivit dålig. Inte kul kan jag förstå. Känner mig också lite risig. Tur att man inte har småbarn nu. Krya på dig och ha en trevlig advent.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag har så pass ont i ryggen att jag inte KAN göra några häftiga rörelser. Jag kan inte göra någonting alls och det går nog inte att sitta i bilen och åka till dig idag. Jag fick nyss en värmedyna av Lasse i fördelsedagspresent. Han tyckte att jag behövde en sådan. Nu ska jag lägga mig på soffan mmed min värmedyna och titta på film. det är vad jag kan göra. Inget annat. jag kunde inte heller åka och hjälpa till med städning och disk i lokalen heller. Jag var dit och hämta mina grejor, men blev snabbt utkörd, med order om att gå hem och vila...

    SvaraRadera
  3. Oki..bara du blir bättre tills u ska åka ner med Camilla..sköt om dig! kram!

    SvaraRadera