söndag 8 november 2009

Grå ,grå Söndag...

Hu..för grått väder,jag blir såå "låg" då..Har precis varit och handlat..för Gubbens dotter kommer hit ,på e.m.

Ikväll så ska jag lägga mig i badet..och bara njuta:) Bubble BathBörjar jobbet 11.30 imorgon !

Jag kanske ska byta mina fyra svarta stolar,mot likadana vita ??? Ja,varför inte..det blir nog bra (tror jag) , Hoppas ,min syster kan hämta dem då..:)

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa Expressen och lösa korsordet där , innan gästerna kommer..ha en fin söndag trots "skit" vädret....:)

"Det är mycket man inte behöver göra..eller???"









3 kommentarer:

  1. Klart jag kan hämta. =)Nästa helg kan vi hämta...

    SvaraRadera
  2. Oki ..men jag jobbar ju denna helg som kommer..går det inte bra med helgen efteråt,,????Alltså, Lör, eller söndag!??

    SvaraRadera
  3. Absolut. Bara vi kommer överens att byta, så är jag väldigt flexibel ;-D

    SvaraRadera