fredag 20 november 2009

GRÅ fredag...

Computer Hu,så grått det är ute,...och sånt där, fin fint duggregn..usch! Ja, så ska jag strax iväg då till jobbet..men är faktiskt ledig imorgon, samt på söndag! :)

Har inte haft lust att ta några fler foton heller,p.g.a. vädret..men det blir snart..:)
Imorgon ,så ska jag börja att "små" pynta här byta gardiner i köket,och göra små Julköttbullar till julbordet,som jag ska ha den 5/12...samt koka Fudge,,Det är ett måste enligt mina ungar..:)Ingen Jul utan Fudge..och det är bara Mina som duger..:)


Mina Fudge görs på 9dl(strösocker) 6 dl vanlig grädde 6msk. kakao,5 msk vanlijsocker....

Allt, blandas i en vid panna,koka upp ,dra ner på värmen,rör om ofta, mot slutet rör man hela tiden...när massan blir "grynig" och släpper från kanterna i pannan,är den klar..häll upp i en form låt stelna ..skär sen i rutor
underbart goda...om de bli sega, så har ni gjort FEL, tiden för kokningen är så olika beroende på spis och panna...man får pröva sig fram

Ha....det....!Angel Glitter Text

"den som aldrig "törs" kommer aldrig att våga!!!! "Häpp"





1 kommentar:

  1. Hej Mary-Louise!
    Jo jag vet det det är därför som de har skydd
    både här och där,du ser ju hur stora de är under
    tröjan inte är det muskler precis...
    Jag önskar dej enn trevlig Fredag och helg.
    Kramar.

    PS:Måste ju skvallra att solen har kommit hit men jag viskar tyst*flinar lite*DS:

    SvaraRadera