torsdag 5 november 2009

"Lapp handskar"

Nu,så dalar det ner stora "lapphandskar" (snö) här det är faktiskt vackert ute. ser så mysigt ut mot gatljusen , ska strax tända en del värmeljus..och mysa en stund. Ja,det känns lite som advents stämmning här..:) Candle Har nu en dag till, att jobba..sen ledig i hela två dagar..ska bli skönt. Jag orkar inte skriva mer nu..ska faktiskt "krypa" upp i soffan och "softa"

ha det gott....

" kom att tänka på en sak...Då man lärt sig något om livet..så har det mesta gått...??"










2 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Jag blev så sugen när du sa du färgar håret.
    Sist jag färgade det så hade jag Red night,tror
    jag den hette,väldigt fin färg.Om det är någopn
    som kladdat med håret är det jag...Ena vecka skulle det vara ljust andra veckan skulle det vara mörkt så höll jag på att växla,men fasiken vad snyggt det var.
    Ha det gott du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Men visst är det lite kul att Experementera ,,ha en fin kväll ..nu ska jag se om det är något bra på T.V:n ktamar!

    SvaraRadera