söndag 22 november 2009

På gång igen..:)

Jaha..nu är jag på gång igen..sov faktiskt jätteskönt,för en gångs skull:) Nu har jag iallafall klätt om min fyra köks stolar i ett rätt så hjäftigt tyg..:) Stolarna är ljusgrå, ville få tag i något grått och rött ,men det "sket" sig så det fick bli något annat istället..!

Hi..jag är fortfarande "Öm" i mina händer ,sen igår ,då jag "trillade" köttbullar av 2,5,kg köttfärs..Men goda blev de ,Ja helt KANON goda..!*L*

Eget beröm ska man ta på allvar,för det kommer från hjärtat!
Ha en skön Söndag, nu ska jag se,om det finns någon film att titta på ..!

4 kommentarer:

  1. Ledsen att jag inte ringde upp igen igår, men batteriet tog slut =(
    Hur det gick kan du läsa i min blogg. Personligen tor jag att det börjar närma sig en operation igen för henn.

    SvaraRadera
  2. Oki .jag ska läsa den nu ha det så bra du kan ,så länge.. vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Mary-Louise!
    Jodå det gick bra så långt sen får jag ju
    höra när läkaren har sett plåtarna,signalerna
    mellan Röntgen och datorn hos Kirugen fungerade
    inte just då.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Nary-Louise!
    Hur är det med dina händer idag?
    Då har du lite gott nu att plocka
    fram till middag.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera