tisdag 3 november 2009

Hmmmm ????

Lycka till!

1. Vad heter du: mary
2. Ett ord på fyra bokstäver: måne
3. Flicknamn:mia
4. Pojknamn:morgan
5. Yrke: mentalskötare
6. Färg: mörkblå
7. Klädesplagg: munkjacka
8. Mat: morotsstuvning
9. Sak i badrummet:makeup
10. Plats/stad: malmö
11. En orsak att vara sen: magsjuk
12. Något man skriker: mer!!
13. Film: morden i midsommer
14. Något man dricker: melondrink
15. Band: martinez
16. Djur: mus
17. Gatunamn: Maratongatan
18. Bil: mazda
19. Sång:
mamma mia

Hmm detta blev så konstigt för mig..! Äsch nu skiter jag i det ,för jag fick ju inte med övertexten... Nu ska jag iallafall Färga håret. lite grått har kommit fram ,fast konstigt nog bara på ene sidan vid "tinningen" ???

Grått och trist väder,det tjöt av blåsten i knutarna inatt,huuga..brrr. vet ni..jag ska även smyg ta ,fram lite ,fast bara lite, Julmys ..tror jag! Såsom belysning i fönstret.i form av en stor röd kula (jag har två) med en ljusslinga i..visst kan man ha det nu ??!! det är ju inget direkt julmotiv ..men de lyser sååå vackert på kvällen...i fönstren.. Japp så får det bli..Jag bara ÄLSKAR att pynta..*skratt'

Visst ja ..färga håret var det ju (guldbrunt) ifall någon undrar *L*

Ha...det... "Vad som är stil ändras med åren"


Så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar