lördag 28 november 2009

Penicillin kur

Sick In Bed Ja,så fick jag ändå influensan (inte den farliga) utan jag har åkt på Luftrörskatarr,,så denna helg som jag skulle ha jobbat ,är jag hemma ,(läkarens ordination) men om ett par dagar ,så är jag nog mycket bättre:)

Ja nu nalkas Julen med "stora" steg...visst är det mysigt ,med 1:a advent! Gingerbread Smiley Men ingen snö än ...idag är det första dagen på länge ,som det inte regnar..! och det är minus tre grader ute..! hoppas nu, att det blir lite vitt,på marken med..:)

"ops" jag har glömt att ta min medicin!!!!! kilar iväg nu... Moon Walk Ha det ....!








5 kommentarer:

  1. Godmiddag Mary-Louise!
    Nej huvudvärken vill inte släppa ändå har
    jag sovit i natt.Jag känner mej som en
    urvriden trasa,inget kult alls.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.


    PS:Tur du fick hjälp då blir du nog snart bra.Jag önskar dej en snar bättring.DS:

    SvaraRadera
  2. Usch, att du fortfarande har ont i huvudet! Man tappar ju all energi sådanna gånger. u ska lugga ner och försöka slappna av..inte läsa eller vara vid din dator..Ha trots allt en lugn och fin kväll.. kramar!

    SvaraRadera
  3. Det ska stå...du ska LIGGA ner *skratt*

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Ja jag vet inmte riktigt vad det kan vara,men denna huvudvärken tar kål på mej,och den tar all
    must ur mej.Så blir jag inte bättre tills Måndagen ska jag söka läkare.Tack det behöver jag massor av.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. du tappar d:et och jag tappar v:et
    men jag förstod i alla fall.*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera