fredag 13 november 2009

Blir tokig för mindre,.,,,

Jag tror att jag blir "snurrig"..kan absolut icke hitta mina Röda (8 st.) fina panelgerdiner..???? har letat över allt ..där de alltid brukar vara,var de ej ..ej heller i julkartongerna..så vad tusan har hänt????? har nu varit ut till förådet flera gånger,men ..nej ..!!!!!

Alltså detta är ju inte sant..Hmmm...skulle inte alls förvåna mig att gubben av misstag har slängt dem,om de låg i påsar vill säga... ja,nu är jag hel förbannad...dyra var de oxå.. hittar jag dem inte ..så ska mig tusan ingen tomte fram heller..så det så.. Grr Grrr .


Tänk att det alltid ska jäklas...!!???








6 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Jagb har läst,lägg dej en stund på sängen eller sätt dej ner och gå igenom vad du kan tänkas lagt dem,så brukar jag göra.
    Om du vill ha ett skratt läs vad jag sysslat med idag,det är ju Fredagen den 13:de idag.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. "ops det är ju otursdagen ..:) hade glömt det...*fniss*

    SvaraRadera
  3. Mary-Louise!
    Sambon vet inget,jag var snabb som atta att torka
    upp påde äggen och det kladdiga som ägg är.
    Hur gick det gjorde du som jag sa*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Yes det gjorde jag ...sedan så hittade jag gardinerna.de låg i en påse i källaren jag hade visst lagt ner dem dit när vi bytte garderober i våras..Hujeda mig ..'skratt* ha det kram!

    SvaraRadera
  5. Det där likanr mig och mina reaktioner när jag inte kommer ihåg vad jag lägger saker och ting.

    Man känner sig en smula dum efteråt, eller hur? gör jag i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hihi visst är det så Starry.. Men vi hade ju bytt garderober i sovrummet,i våras... då hamnade kartonger på olika ställen (tydligen) *skratt* men, man kan bli "tokig" för mindre" ha det gott kram på dig!

    SvaraRadera