lördag 31 oktober 2009

Hahaha...ja,mycke ska man vara med om..sicket strul!! Jag får skylla på att jag har jobbat för mycket nu *skratt*.2Gubben" vägrade att hjälpa nmig här på min dator..:) och det var ju faktiskt BRA..nu fick jag ta mig i "kragen" och komma på själv,hur jag skulle göra...och det gick ju efter en stund....(fast jag fattar ju inte alls ..hur det utan vidare, kunde bli 5 tomma inlägg???? :)
Nåväl ,vilket som ,så håller han på med middagen nu.

Jag vet inte vad det blir för gott denna gång..
Cooking Dinner Ja.det ger sig så småningom:)Salad



Jag själv älskar ju att laga mat...men det är sällan jag gör det nu för tiden...Han vill ju så gärna göra det,eftersom han är hemma hela dagarna,och jag jobbar..så okey då..:)


Ikväll ,så ska jag vara s.k. Chaufför ett tag,. Chauffeur Det går ju bra eftersom jag älskar att köra bil*L* Jag ska jobba imorgon igen,så jag har inge annat roligt på min "agenda" ändå.!


Alltså...??? NU har jag bevis på att det verkligen är "oknytt" här,men det kan jag ta en annan gång...kan ju bli lite för mycket av "skrömt" och Dyligt denna helg ,eller hur?



Ha ...det...... "den som aldrig är rädd saknar fantasi" (sa-min Farmor en gång) Grandma




9 kommentarer:

  1. Nu tror jag inte att ungarna hyllar våld osv. Det är spökena de klär ut sig till. Inte motorsågsmassakern! Lite skrämsel och kusligt. Du vet, som liten satt man i mörkret och berättade spökhistorier. "Det var en mörk mörk natt, det var ett mörkt mörkt hus, PLÖTSLIGT ett SKRIK "Blodet droppar, dripp dropp..." Idag finns det kostymer att klä ut sig med, som nog symboliserar samma sak som vår spökhistorier. Jag tycker inte att man ska lägga in så mycket i allting. Jag tror heller inte ungarna förknippar Haloween med VÅLD, utan med godis =)

    SvaraRadera
  2. Jaja ..men Jag tycker iallafall inte att det är kul,så det så ..fast jag är ju inget barn heller..:) På sin tid..tyckte Aristoteles likadant ,säger Roger...så han och jag är nog släkt i rakt nedstigande led sa ,min "rolige" sambo ..ha det gott.! Du det är samma sak med våldsfilmer..föräldrarna säger ju att det är bara på låtsas..men vad händer ute i Samhället...??? Jo,Ungdomar som vill efterlikna dessa idioter..

    SvaraRadera
  3. Jag tycker iallafall ,att man ska respektera allhelgonna helgen,även om jag själv Aldrig går till någon grav,så kan ändå känna av att det är en helg att vara lite stilla i!tända ett ljus och minnas zanhöriga som gått bort... JAG stöder icke affärsmännens idioti..Julen med julklappar har ju inget med våld att göra eller hur? ej heller påskharen eller påsk käringen! Det är min åsikt och konstigt nog ,så håller mina barnbarn med mig ?????

    SvaraRadera
  4. Hmm lite tokbokstäver kom visst med i onödan..Kanske det "spökar" ......

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Ja det var något knasigt innan.
    Jaha det blier inte många kvar snart
    även liberum-weto verkar har dragit
    sig tillbaka.För alla hälsobloggar
    tror jag det stod.
    Ja jag såg också att den filmen skulle gå men
    var det inte på 4:an?
    Kram och godnatt.

    SvaraRadera
  6. Äh. Du blandar ihop saker och ting. Denna helg skade bli samtidigt som Haloween. Nästa år kanske de två helgerna inte ligger samtidigt heller. Skit detsamma.

    Beträffande kopiera i bloggen, så gör man precis likadant som i Word.

    Du har både din och min blogg öppen. Din egen i läge för att göra ett inlägg, precis klart för att börja skriva.

    Sen markerar du texten i min blogg. Högerklicka och välj kopiera
    Sen går du till din egen blogg och högerklickar och väljer klistra in. Plättlätt!

    SvaraRadera
  7. Yes jag vet Agath..:) jag är bara sååå förvirrad ibland ,ha en fin söndag..kram!

    SvaraRadera
  8. Lia ..då ska jag försöka ..ha det gott.

    SvaraRadera
  9. Mary-Louise!
    Det gör väl inget om du säger
    fel,jag bara talade om så du inte satt och'väntade på 3:an att den skulle börja.
    Bara för att underlätta*ler*
    Kram på dej.

    SvaraRadera