måndag 16 november 2009

Att vinna pengar...

Ja.tänk..om det plötsligt Händer...??? Åh.så fantastiskt roligt..:) Att vinna alltså!.först så skulle jag göra mig skuldfri på huset,sen Tokhandla (för det är sååå roligt) barnen skulle få och alla barnbarn, sen skulle jag göra som min Syster,,skaffa några fler s.k. foster barn..Utomlands alltså..

Men ni förstår att man kan bli lurad...förra veckan,när jag var på jobbet.så ringer min Mobli,vad "tusan" tänkte jag?? Det var från Postkodlotteriet.."Ops" tänkte jag då..vad är detta??? En mycket trevlig Kille sa då...du har ju en lott eller hur? jaa,svarade jag..då vill jag grattulera dig,till vinst,!!!???...Jag blev helt stum,hjärtat slog "volter"...jag sa-jag är på jobbet nu...jag förstår det -sa han..(hur kunde han veta det????) Tusen tankar Rusade runt i huvudet på mig....jag hann se ett scenarium..att nu kommer de hit till mitt jobb,men en högvinst.och kanske en bil...Åh "herreje" på loppet av några sekunder,så hade jag handlat och redan planerat..vad jag skulle göra, av pengarna..*skratt*

Han fortsatte,och frågade vad vi hade för väder här i stan..m.m..iallafall så sa han efter många om och men..du har vunnit en till lott!!!!!...åh-tänkte jag..det var den "Lyckan"..vill du ha 150:- insatt på ditt konto eller en ny lott? Du är ju med dragningarna i hela december,varje timme.och då kan det vara bra med två lotter....Han trodde nog att jag var "knäpp" ..för jag börja de att skratta..och svarade honom, oki då, men den korta lilla stunden, så var jag lycklig iallafall!

*L*Hur skule jag fatta att det var en ny lott??? för det hade jag ju redan fått meddelande om veckan före ..via ett brev på posten???Att de skulle ringa om 150:-var en "utopi" för mig...!

5 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja hos min sambos bror han hade en sådan som
    man sätter bakom ryggen,men jag har även testat
    en sådan hel stol med olika massage i stolen
    tror den kostade någa á 2000 kronor.Men jag köpte
    den aldrig något annat kom i vägen.
    Det där med spikmatta har jag inte kommit underfund med,kan man verkligen vila med en sådan?
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    PS:Om du vann så får jag säga grattis.DS:

    SvaraRadera
  2. Visst kan man det..du gör precis som det etår på bruksanvisningen..lite ont från början,men det Står man ju ut med eller hur :) kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Ja det har inte varit roligt väder här
    heller idag,och mörk tycker jag den har
    varit hela dagen.
    Hur det ska bli i veckan vet jag inte än.
    Jag lever på hoppet*ler*
    Usch det lät allvarligt.Lev väl som vi inte
    skulle höras mer.Men så menar du väl inte?
    Kramar.

    PS:Ja jag får se jag tror ju på masage.DS:

    SvaraRadera
  4. Hör du fick du det ja du vet..
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Fick vaddå???? inge kort iallafall..??

    SvaraRadera