fredag 9 oktober 2009

Morgon tankar..


Sitter här och tar en kopp Kaffe..och förbereder mig för dagen.!Ser ut genom fönstret..att den sista rosen har nu frusit..och sagt godnatt till sommaren..:)
Ja.naturen är förunderlig ,eller hur!?
Det ser ut att bli fint idag,om än lite kallt..Gubben ska köra mig till jobbet snart,han vill ha bilen -sa han! --Ja bara du kör försiktigt -svarade jag!
Han är ju så "dissträ" ,så det är inte sant..:)
Sen, från och med imorgon ,så är jag barnvakt till och med söndagskväll..Men det har jag visst redan skrivit om (tror jag) *skratt*
Konstigt ändå...?? kroppen talar om för mig hur gammal jag är..men inte min Hjärna...??är det fler som känner så?...
Jaja viket som ..så är det just nu kaffe som gäller..ha det gott..
"Goda" vanor föder positiva "tankar" Woman In RollersSee you!







4 kommentarer:

  1. Om ca 15 minuter stämplar jag ut och åker in till tåget. Vi ska till Johnny och Linnéa i Södertälje i helgen. Ha de!

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Ja nu är det en ny vecka,jisses vad veckorna
    springer iväg.Det känns nästan som man tappar luften för det går så snabbt.
    Jasså det var där du var.Ja då förstår jag att
    du är trött.haha så du har stoppat i dej det ena
    och det andra,du får ta Lufsen med dej så du får rejäla promenader*fniss*
    Jag önskar dej en fin Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Orkar icke gå ut med Mozart...han är såå stark så jag orkar ej hålla honom,han blir så galen ,när han ser en ekorre eller ett Rådjur... ha det gott kram!

    SvaraRadera