lördag 3 oktober 2009

Frostig natur..

Nu har Naturen lagt sig till vila,marken var alldeles vit av frost,nu på morgonen!

Fast lite mysigt är det ju på kvällarna,när man tänder ljus och "små" lampor" inomhus..:)
Vi har nu "Höstat" klart ute..bara lite löv kvar att ta bort. Leaf Pile .Så fort jag blir ledig ,så ska jag sätta mig vid min symaskin och sy lite (igen) Sewing Machine Jag har lite fina roliga tyger som jag ska sy något av..:)

Ja..så är det dags för kaffe igen då*L* Woman In Rollers Sen bär det av till jobbet...!

Kvinnor!!! Tänk på att handväskan,är ingen "Lyxpryl" den är en överlevnads-kit!!!

Ha....det..!








4 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Jag hqar en del tid nu eftersom maten sköter sig själv,vi är inte många från passagen som kommer till dej?Är det lättjas eller vad är det.
    Nåväl jag får önska dej en fin Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Nä det är det inte..:) jag bryr mig inte alls om det..Fushia påstår att hon inte kan hitta åt mig ???? men vill man så kan man..eller hur? ha det gott denna regninga dag kramar!

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Jo det var väl så jag menade,och att hon säger att hon inte kan hitta,men jag ansträngde mej att hitta dej,det är väl där kruxet ligger.Om hon vill ha länken
    är det ju bara och gå till min sida blandannat och kopiera den så har hon den sen.Jag gick ju till Lia och kopierade din länk som du minns skrev du ett par fel i din länk,men jag gav mej inte.*ler*
    Är du inte ledsen att hon inte anstränger sig?

    Ja jag hoppas det,jo de behöver sega män som orkar
    lyfta visserligen finns det många fina redskap men män är starkare än kvinnor.Det var inte
    så jag menade,ingen kritik utan bara ser att jag
    är den ända....men hoppas du trivs där.
    Jag önskar dej en din Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-L!
    Agath är inte den ende. Jag kommer ibland. Inte lika regelbundet som hon men jag kommer. Vad ska du sy? är du duktig? Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera