onsdag 14 oktober 2009

Solig och fin dag..!

En mycket vacker morgon mötte mig ,när jag tittade ut.:) Nu måste jag tyvärr ner till sta`n för att hämta ut min medicin,på Apoteket..!
Sen har jag "jobbnatt!.
Hihi Jag skrattde gott åt min "lillasyster" som har tagit bort sin fina bakgrund ,här på sin Blogg:) jojo,så kan det gå..men hon fixar säkert till den igen..
Det känns sååå skönt,att andra oxå kan göra fel..eller hur?*L* Nej ..det är inte alls "skadeglädje" bara så roligt ändå!

Ha en härlig fin dag..lev i "Nuet"...

6 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Oj då har du sovit dåligt inatt eftersom du
    behöver ner till apoteket.
    Hoppas det går bra för dej att arbeta.
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Ja,du vet den "föbaskade" reumatiska väerken jag har:( jag blev tvingad att ta ut mer värktabletter.. Hmm..det ska kännas att man lever ,eller hur? :) ha det gott kramar!

    SvaraRadera
  3. Mary-Louise!
    Ja vi har verkligen fått så detv räcker
    och bli över,det kan inte vara roligt med reumatism,många gånger undrar jag om jag
    kommer att få det min mamma och mormor hade gikt...Men man får väl hoppas det inte följer generation till generation.

    Jag ska i alla fall ta upp det med honom,för när jag provade skon så hade jag inget inlägg om du kanske minns det och så långt tänkte jag inte då,men han på ortopedtekniskan borde tänkt på detta...Jag ska se om det går att häva köpet,trots att han var tvungen att förhöja ena skon.SDå¨nu åkte de bruna fram igen som jag hade i fjol där får tårna plats.Tack,tack.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Mary-Louise!
    Hoppas du har det bra och att du fick tag
    på den medicin som ger dej lindring.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Jodå jag fick ett grams Alvedon och en stark värktablett som heter Arcoxia på recept ha det gott kramar!

    SvaraRadera
  6. Hej Mary-L!
    Du vet väl att skadeglädjen är den enda sanna glädjen, eller hur?

    Hoppas att du får lindring med medicinen. Jag tycker att det är svårt för min del. Måste nog ta ett snack med läkaren.
    Kramkram

    SvaraRadera