söndag 25 oktober 2009

Så duktig så :)

Ja..tack vare det gråmuliga vädret,så har jag strukit käder,m.m. går lite sakta när man har gjort illa sig :) (men det går)

Tänk,att det var första gången som jag missade vintertiden..Läste hosFuschias blogg,att vi ej skulle glömma att dra tillbaka klockan.. /Tack Fuschia)..

Sen kom en väninna hit..haha,hon hade oxå glömt det..fast hon sa att det är inatt som klockan ska ställas om??? "snurrhuvud" -sa jag ,det var tills idag ju... så kan det bli ibland..Men det var faktiskt skönt att få en timme extra..på förmiddagen.*L*

Ja..så lite "nytta" har jag ändå gjort idag..man kan ju inte "slå" världen Earth med häpnad varje dag,eller hur???*skratt* Techy





7 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Hur är det med dina händer idag?

    Jo det är bara en annan form av
    inspelningssätt,från band till skiva
    men ett krux det är att det är så himla
    mycket att lära sig...sådant tålamåd har
    jag inte.
    Jag önskar dej en skön Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Ja det känns lite bättre nu ikväll i mina fingrar..men jag kan inte ta på dem då börjar det att blöda igen ..ha det gott vi hörs kram!

    SvaraRadera
  3. Hmm skulle nog ha sytt ena fingret...nu är det för senrt för det...

    SvaraRadera
  4. Mary-Louise!
    Jodå den finns fortfarande på passagen,
    så du får hämta det där,det är en bra gryta tycker jag och det som är bäst med den är att
    den smakar inte värmd om du förstår hur jag menar.
    Ha det gott du också.
    Kramar.

    PS:Ja du skulle nog gått till fabror doktorn,men tror du det är för sent?DS:

    SvaraRadera
  5. Mary-Louise!
    Ska du verkligen jobba med den handen?
    Ja i morgon blir det en kämpedag skulle
    jag tro.Hoppas du får hjälp med din hand.
    Ja du kan titta in där när du har tid.
    Jag gillar förresten också grytor.
    Jag önskar dej en god natts sömn.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  6. Du är för kul alltså
    Ligg nu inte och gör
    kålgrytor hela natten*fniss*
    Det var så lite så.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej där..nu är jag uppe med Tuppen *L* ont inatt,så nu 'är det värktabletter som gäller,.Det är regnigt här nu på morgonen..huga sicket väder...hoppas ni har det bättre där nere...ha en fin dag kramar!

    SvaraRadera