tisdag 20 oktober 2009

Jaha,,"go"vänner,nu slipper ni iallafall se mer bilder på min blogg..än på ett tag iallafall..Tro inte på faen..att jag tappade ner min fina DYRA kamera på golvet...ja,jag kan med ord inte alls beskriva vad jag kände då..Iallafall,så är den nu helt "Kaputt"..:( Hur roligt är det? )ag blir så jäkla "less" på mig själv,att jag inte kan ta det "lilla" lugna....Men nu är det som det är tyvärr..

Vilket som...det är ju iallafall bara en grej,men ändå..sååå jäkla typiskt för mig alltså..

jaja ,nog om detta nu..kvällen är här och jag ska strax lägga mig..(kanske) jag ska ju jobba två nätter från och med imorgon natt..så kanske det är bäst att jag är uppe ett tag till...
Jag har just nu mycket att tänka på, ett jäkla "strul" på jobbet bl.a. Ja ni skulle bara veta...

Mern, oki,,kul, att man känner att man lever iallafall...
,
"Framtiden,kommer av sig själv..men framstegen,måste vi göra själv...

Ha det så bra ni kan..."CARPE DIEM"


9 kommentarer:

  1. Mary-Louise!
    Detta står i din profil under Mary-L
    Ja vi hörs i morgon.
    Kramar.

    Bloggar jag följer
    Agath's Blogs
    Agaths kaksmulor
    Blogger: User Profile: Agath

    SvaraRadera
  2. Hej

    Du klickar väl bara på redigeraoch när du kommer in i den rutan, så klickar du på lägg till ... ?

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Hoppas du kunnat sova inatt
    nu när det inte var din dag precis
    Kameran som gick all fanders väg...
    går det att laga tror du?
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Nej Kameran går ej att laga.:( är nu förbaskad och sur:( Vi hörsw kram ändå!

    SvaraRadera
  5. Mary-Louise!
    Ja det är ju så,och ingen sjukgymnastik för
    hon stack iväg till Skövde för att hjälpa dem där då får vi stiga åt sidan så att säga.

    Det var jättesynd på kameran,vet du det är ju snart jul du får önska dej en kamera i julkklapp
    ja menar om de lägger ihop till kameran så kan de köpa en fin kamera utan att det blir dyrt för var och en.
    Vad var det som hände egentligenm hade du inte i snöret om handleden?
    Jag hoppas din dag också blir bra,
    Kramarom.

    SvaraRadera
  6. men har du ingen drulleförsäkring i hemförsäkringen? det brukar vara 1500:- i självrisk. Kan vara värt att kolla upp.

    SvaraRadera
  7. Jodå Lia Drulleförsökring har jag..ska kolla med den imorgon..;) tack för påminnelsen:)

    SvaraRadera
  8. Nä ..Agath, jag hade inte "snöret" runt handleden..som jag brukar ha...skulle ta ett kort på Mozart.ja...så gick det som det gick...mina jäkla händer blir så ibland att det är svårt att hålla i något...vi hörs kram!

    SvaraRadera
  9. Mary-Louise!
    Vad synd,du får tänka på detta i
    fortsättningen.
    Kramar.

    SvaraRadera