fredag 16 oktober 2009

Höstrusk...

Ett riktigt höstrusk,har nu kommit hit,men tack och lov, inge snö än... ! Jag var nere på sta`n och skulle köpa en blomma till min "svärson" Han får ju ett presentkort på kläder oxå...men istället för en blomma ,så köpte jag en äkta pumpa,(inte så stor) samt en glasvas,som jag la`svarta och orange färgade stenar i sedan pumpan överst..Jätteläckert,om jag får säga det själv *L*och lite annorlunda:)

jag ska ta ett kort och sätta in här.sedan..! det är så kul att hitta på något nytt!
jag längtar tills jag ska dit till dem,i e.m. och att få träffa alla barnbarn samtidigt..det händer inte så ofta, Nike blir så lycklig .när hon ser mig,hon klappar sina små händer,och sedan så måste jag sitta ner på golvet! Ja..de är för härliga! Som jag sa till min ena dotter...-om du vill gömma något..lägg det då i städskåpet.!!(dit går de ju aldrig och kollar ,eller hur?)

Har någon något tips,att få bort "blomflugor"??? har försökt med Ättika ,men icke..jag har även kastat bort två blommor som var stora,jag trodde att de kom därifrån..men "ack" så jag bedrog mig!

Nu dricker jag min tredje kopp Kaffe..ja..jag är visst kaffeman*skratt*

Ha en skön helg ni som är lediga..

"Det är lycka att tycka om det vardagliga"

2 kommentarer:

  1. Prova med ett par svaveltändstickor i några av blomkrukorna.

    Sätt en äggkopp med lite outspädd saft på blombrädan elller bänken i närheten.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh äntligen ett Råd tack så mycket...det ska jag prova :) ha det gott kram!

    SvaraRadera