tisdag 27 oktober 2009

Nöjd..mycket nöjd:)

Ja,nu har jag iallafall köpt Omega3 samt andra vitaminer,det behövs verkligen nu..! Jaha..på något vis så hamnade jag inne på EXPERT affären..??? och rätt som det var så stod jag utanför,med en nyinköpt kamera (nikon)Digital Camera 2 Ni kan inte ana så lycklig jag kände mig ..*L*
Efter att ha kollat vår budget,och skickat in alla räkningar (via datorn) så gick det ihop denna månad med..??? Härligt..-tänkte jag! nu bara måste jag få någon form av uppskattning..så då blev det en ny kamera..*skratt*

Den är lite mer avancerad än den som jag tappade i golvet,men det lär jag mig snart..hur den nya "funkar" menar jag!

Imorgon så ska jag ta influensa sprutan...men..jag är så "tveksäker" tänk om det inte är så bra...och tänk om jag inte tar den ..och får då svininfluensan??? .jaja.det tål att tänka på..

Nu är kvällen här..Ja.det är ju en bra avslutning på dagen....

"Tänk att en liten klocka...går lika fort som en stor!"

Ett litet tillägg bara...jag GILLAR INTE alls HAllOWEEN....Tycker att det är fånigt....Der kan ju bero på att jag är s.k."stugrädd" *fniss*

Lightening Strike






2 kommentarer:

  1. Hej Mary-L!
    Vad betyder stugrädd? Har aldrig hört uttrycket förut. Hur gick det med hemförsäkringen? Självrisken var kanske för hög? Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den var hög 1.500:- huga då! :)

    SvaraRadera