tisdag 20 oktober 2009

Ledig dag..




Solen skiner,jag är ledig ..Härligt:) men usch ...så trögt det är att komma igång,nu på förmiddagen..!Kan kanske bero på att jag måste ha mer kaffe *L* Woman In RollersJa,så är det nog..! Jag såg en (enligt mig) en bra film igårkväll,med Harrison Ford.."Fire wall" jätte spännande..den gick på kanal 9.


Ja,liver knallar på här..både på ont och på gott..Mina döttrars far mitt (x) blir bara långsamt sämre,jag pratade länge med honom igår..jag känner mig så maktlös..:( Herreje han är ju unga människan) ..ja livet "rår" man icke över...


Äldsta dottern är helt nere,hon har ju alltid varit extra känslig..så hon har det inte alls lätt nu..jag ska åka till henne idag en sväng.




Nu till något annat.....tänk om det fanns ett "piller" som gör att jag skulle få fart på mig själv,här på morgonen, hihi..ja det vore nog inte så dumt!




Jag sätter in en en bild eller två nu.. Det ena är ju den där "Pumpan" som jag köpte,istället för en blomma till min svärson...en glasvas och lite stenar,som jag hade hemma..och "vips" så ,blev det en ful kul grej att ge bort... till en som inte vill få blommor..*skratt'


En bild till ..av lilla Nike som sitter bredvid sin moster(min dotter) och sin kusin!
Men huga så oklart kortet blev... ! Nä..det är inte dotterns baby..*L*utan en "bonus"brors. första barn.. NU hör jag att kaffet är klart...ska bli så gott...ha en fin dag alla......
Njut av livet ,det går inte i Repris...














8 kommentarer:

  1. Mary-Louise!
    Det blir korta promenader med de nya skorna
    om jag vill gå lite längre får jag ta de andra
    och gålängre sträckor med sen får jag försöka gå in de andra på lite kortare sträckor,de är ganska hårda så jag kommer nog att få skoskav av dem i starten skulle jag tro*ler*

    Haha det var sambon som inte ville sätta
    på ratern,så jag kom inte ut på internet.*fniss*
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. OH..vet vad som hände här?? Jo jag tappade min kamera i golvet..oh "shit" den verkar inte "funka" nu :(..Är sååå ledsen.fy faen..hur det kan bli..Shit,shit shit....Hoppas det går att fixa till den...Men oki då..det är ju bara en sak..eller hur? huvudsaken är ju att jag trots allt mår bra...det var ju inte jag som åkte i golvet..*skratt* ha det gott min vän kramar ..

    SvaraRadera
  3. Mary-Louise!
    Oj då det där var inte din dag precis.
    jag ser du försöker få in mej där nere
    lugna dej och titta på agaths kaksmulor tryck på den så ser du att den redan är länkad*ler*Kolla ska du se?
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Mary-Louise!
    Hur går det får du nu inte bort mej
    det du försökt idag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Jäkla skit...det är som om det vore "förgjort" Hmmm ska försöka igen kramar ändå!

    SvaraRadera
  6. Blir sååå "frusterad"....!

    SvaraRadera
  7. Mary-Louise!
    Jo men det ska gå utan man är inloggad för
    hur kunde Kojiki och P komma in annanrs?
    Sussa gott du också.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. JO Jag vet...men jag gör nog fel någonstans..:( vi hörs kram på dig..

    SvaraRadera