tisdag 27 oktober 2009

27/10..genomgång av räkningar..

Japp..så var det dags igen då...samma sak varje månad..:) Female Coffee Drinker dricker kaffe och går igenom alla räkningar Accountant ..(har man hus blir det en hel del) men så är det ju för alla,oavsett om man har hus eller ej..*L*


Dagen ser ut att bli skapligt fin..alltid en ljusning.:) Har tänkt göra så mycket,men får ligga lite "lågt" tills mina två fingrar har läkt ihop riktigt..det som ska göras är ju kvar,ingen lär ju ta det från mig "tyvärr"


Det blir visst sprutdags för mig ,nästa vecka verkar det som,mot influensan,jag måste ju ta den p.g.a. mitt jobb..så oki då ...tror inte alls att det kan skada.:)


Men "gubben" totalvägrar" aldrig säger han..han kan bli så Tjurig så..så vad gör man ?? "nada" eller hur..


Nej, nu snabbt in i duschen..sen "dra" till ansiktet..och klistra på ett stort leènde ska ner på stán en sväng,måste inhandla lite vitaminer..som Omega 3 m.m.(för hjärtat)...Ha det gott alla...


Dagen blir , vad man gör den till....









5 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Haha såkan man också göra*fnissar lite lätt*
    Vad var det för knas då?
    Kramarom.

    SvaraRadera
  2. Jo du skrev ju att du inte kunde kommentera mig ..så därför testade jag ..Der jag hade skrivit stod kvar på redigera..hihi så det kan bli ..och då gisk det ej att kommentera ..ha det..så länge..har varit och köpt en ny kamera..(det tycker jag att jag var värd eller hur*L*) kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Ja det blir en läskande saft,detta recept
    fick jag av min arbetsledares fru.
    Den brukar gå hem här,Men det vore kanske inte
    så dumt att ta råsocker i stället...Det mäåste jag testa.
    Kramar.

    PS:Ja det tycker jag så mycket som du fått stå ut med nu ett par dagar.DS:

    SvaraRadera
  4. Du ska se Agath..jag springer runt här och tar kort ..bara för att testa den nya kameran..*fniss* (tur att jag kan radera oxå) ha det gott ..godnatt ...ska se på T.V:n ett tag ..jag gillar Mentalist gör du..han är ju såååå söt..hihihi

    SvaraRadera