torsdag 22 oktober 2009

Nyvaken

Ja,nu har jag vaknat,för en stund sen:) Konstigt,ändå..? solen skiner här...och det skulle ju bli grått och trist enligt Väderprognosen..men det är bara tacka och ta emot..:)

En natt till , sedan ledig i tre dagar..Kanske att vi "drar" ner till Media Markt på Lördag,för att kolla lite....Igår fick vi in vår nya Kyl/frys (cylinda) jättebra.nu har jag två lika,det behövs ju här ..för all svamp,kött m.m...är jättenöjd.

Visst är det typiskt...innan vi la på vinterdäcken,så var det kallt och isigt/..halt på vägarna ,nu är det så varmt och inge halt alls..jaja ,men nu är de på, iallafall!

Åh..vad jag gruvar mig att ringa till Läkaren ,och begära en Cortisonspruta i handleden,,,det gör ju så förbaskat ont...men jag har nu inget val ,tyvärr,...fast det är inte alls lätt att komma fram på telefon dit..
Nä ,nu ska jag göra lite nytta här..men det är ju faktiskt jättenyttigt att sitta vid Datorn oxå ,eller hur?..att skriva av sig lite,då mår man ju så Mycket bättre:)

Ha en bra dag....see you!

3 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Haha ja det skulle vara något att gasa på
    visserligen har han en turbomtor,men vi skulle
    ju åt andra hållet och någon sol fast inte och uppbringa och det förstår jag nu den var ju hos dej.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Ja och den bara fortsätter,vi får väl se
    hur dagen blir.Nej denna rälsen är ganska
    matt.Här är läget spänt just nu.
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar.

    Psst...Turbomotor skulle det stå.

    SvaraRadera
  3. Usch då.det låter inget kul alls..Men du ska inte låta sorgen nå längre upp än till "Knäna" Sträck på dig ..du är BRA...Kramar från mig!

    SvaraRadera