torsdag 8 oktober 2009

Höstsol!

Tänk,ändå..så vädret "svänger" här..Idag strålande sol och varmt,(tacka för det vinterdäckerna är ju på :)..Har nu jobbat natten, ska ut imorgon kväll igen..sedan är jag ledig i Hela fyra dagar...ska bli så skönt!

Tvätt och städ ,står på min agenda idag..men det tar emot,fast bara jag kommer igång så,går det ganska bra!
Gubben mår inte så bra..han är trött och har ont,så jag kan inte begära att han ska hjälpa till heller..!

Denna helg, så ska jag vara "barnvakt" lördag till och med söndag kväll..samt kattvakt också.:) Alla lediga dagar är jag tydligen inbokad...men so what...kul att vara behövd iallafall...

Nu ska jag först gå ut och ta upp den sista "fallfrukten"..(äpplen)..sen så håller jag på med att fixa till nya Hissgardiner...ja.alltid finns det att göra..(om man vill)

Ha det gott alla "bloggisar"....!

"Att skapa ger mig tillfredställelse"

1 kommentar:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja det finns mycket jag funderar över.
    Och mitt i alla ihop skrev jag fel dag*skratt*
    Jag äönskar dej en fin Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera