tisdag 29 september 2009

Tisdag den 29/9

Så, är det då tisdag igen... Veckorna går alltför fort. Denna för mig lediga dag ,så tror jag att jag ska göra absolut Ingenting :) Bara vara...Kl. är nu 05 .20 hmm jag skriver det för klockan visar ju fel här på min blogg..!

Det har varit soligt men kallt några dagar nu...så denna vecka måste Gubben ta in trädgårdsmöblerna.. (det är inte mitt jobb).. Nästa helg är jag långledig...men då ska jag vara barnvakt,hos äldsta dottern,,lika bra att jag bor där då,de har ju tre barn och tre kattor..så det blir ju lättare att vara där då.! De ska nämligen åka ner till Stockholm,från fredag till söndagskväll..bara de två, och riktigt umgås med vadandra...Ja,det kan nog behövas..Men "sicken " tur de har, att jag är ledig just då!!!!*skratt*

Tänk,att jag är ute efter en jacka..men "tyvärr" så hittar jag ingen alls..Jo visst finns de..men jag vill inte betala ..1.500 0ch uppåt:( Har ju precis köpt ett par Jätteläckra Boots för 500:-) jaja. fjolårsjackan får väl duga ..

Nej nu bara måste jag ha Kaffe ...Ha det gott...

4 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja bara gottis denna veckan*skratt*
    Det var ju så länge sen man hade rotmos.
    Solen skiner här också,ännu har jag inte
    tagit reda på hur många grader det är men
    det hinns väl med*ler*
    Ja du 5,15 då sov jag,men 45 minuter efter
    vaknade jag av att klockan skrällde.Som alla
    andra mornar.Men när jag tagit tabletterna så somnade jag om förstås.*ler*Ja det är hiskeligt tidigt.
    Jag önskar dej en fin Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Mary-Louise!
    Nej inte vi heller tror jag jag vet inte riktigt
    hur kallt det varit i natt,men bilen står i solen.
    Jag fick ju ikngen promenad igår så jag får ta den idag.
    Läser gör jag ju inte förrän jag ska sova,jag kan inte sitta och läsa,jag får ont i nacken.
    Ha en skön stund med boken.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Mary-Louise!
    Ja det är på gång,håller på med vattnet som ska bli varmt så jag kan lägga i pastan,tur jag tog en sådan rätt idag för klockan är snart 19,00.
    Men i morgon får jag nog vänta med promenaden till efter Rotmosen*ler*
    Hoppas du haft en god stund med din bok.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Jodå Agath..boken ja...jag somnade naturligtvis..hihi..brrr..idag så är det liye kyligt här..K.L: är nu bara 06.30 jag ska jobba inatt så jag kommer att lägga mig senare på eftermiddagen ..ha det gott.kram!

    SvaraRadera