onsdag 9 september 2009

Onsdagsmorgon

Klockan är 07.30 jag börjar att jobba 11.30. Ute blåser det ,men det ser ut att bli sol idag.*L* ska sätta in mer kort,men jag måste tömma kameran först.Digital Camera 2.

Idag så ska det bli Surströmming på jobbet..enligt de "boendes" önskemål. Hu.."sicket" liv det ska bli...

ja mina fönster är nu putsade och fina...bara sovrummet kvar,men det hade jag tänkt att "gubben" ska få göra....fast han säger ofta "manjana" manjana"..(imorgon alltså) Nähä du -sa jag ,idag ska det göras, medans jag är på jobbet...det får väl vara någon rättvisa eller hur?

Oj,så Mycket fallfrukt jag har här på marken,plockade massor igår ,"hujedamig" lika mycket idag--Och löven har Leaf Pilebörjat att "dala" ner....Jojo ,Nog är det höst alltid*L*

Nu är det dags för "påtår" måste ha minst två koppar kaffe Coffee Coffee så att jag kommer igång..Sen blir det hopp in i duschen...

Antique 1Ha det gott alla "Bloggare" "Den som aldrig åker vilse,får inte se mycket"










2 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja så då blev det inga äpplen för hemmabruk då
    Ja det är ju snällt att tänka på djuren.
    Vet du ett år så räffsade sambon i hop dem i en hög,sen jhade vi en hel del Fasan här somåt av
    äpplerna,men de hade börjat gäsa tror jag för
    fasanerna gick som de var fulla,det såg kul ut.
    Och inte kan det varit så gott.
    Men den här sommaren har blåst mycket tycker jag.
    Jag önskar dej en fin Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Agath..Idag så bverker det bli en jättefin dag ..fast det är ju klart (jag jobbar ju) Önskar dig en bra Torsdag kram

    SvaraRadera