onsdag 23 september 2009

onsdagsmorgon kl:0.6.00,

Onsdag,,,,,dagarna går alldeles för fort..Igår så fick jag massaor av Kantareller av min dotter...Härligt ..rensade och förvälde dem,åh..det doftade så gott här! När jag blev klar, så ringde det på dörren..där stod en väninna och hon
hade en stor kasse full med Kantareller...Oj ..detta är bara för mycket,tänkte jag..) blev jätteglad..rensade igen och förvälde dem ..så härligt att finna dessa i frysen längre fram (jag älskar ju denna svamp) .. Idag ska jag åka med min "gubbe" till S-valls sjukhus hoppas det går bra för honom.!

Ska in till IKEA på hemvägen...sen är det nattjobb som väntar:)

Ja,så "pinnar" livet på här..det känns ganska bra nu..alla fönster är putsade,rent och snyggt, massor av Kantareller i frysen ..ja..kan det bli bättre?

Man måste ta vara på de små glädjeämnerna här i livet..och se det "Lilla" i det "stora"

Ha...det...!

3 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Haha då förstår mer det du skrev ja du vet när*fniss*
    Är det bara min sida som rullar eller alla
    sidor du när på?
    Jag önskar dej en fin Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej det är bara på din sida och bara IBLAND så fort jag ska svara på mattefrågan så rullar bilden .men inte denna gång ha det gott kramar!

    SvaraRadera
  3. Mary-Louise!
    Ja vi hördes ju förut*ler*
    Vad lustigt att det rullar för dej
    här är det bara reklamen som stör.
    Hoppas du har det bra just nu.
    Kramar.

    SvaraRadera