måndag 21 september 2009

Nu har jag !"avverkat två fönster...ett återstår..visst blir det fint,men hädnefter så ska jag "leja" bort sånt tråkigt göra..(det gör ju min syster)

Var nyss ute med kameran,och fotade en styvmorsviol härute på vår tomt..(natt och dag säger vi häruppe) kortet kommer in här så småningom..:)Jag har aldrig sett den blomma så här sent.
Åhh .så fint det har blivit i mitt sovrum nu..nu fattas det bara två runda mattor i beige färg ,ska ner till IKEA på onsdag..efter jag har varit med "gubben" till S-Valls sjukhus.. sen är jag nöjd (ett tag iallafall) (skratt)

Vi har kanonfint väder här ,soligt och varmt...ska ut och jobba inatt... Sitter nu och väntar på att solen ska försvinna från det sista fönstret,så jag kan putsa klart,nu när jag äntligen har kommit igång!

Ha det gott...
"Vardagslycka är...att kunna glädjas åt de små tingen.."

4 kommentarer:

  1. Hett Tips.
    RUSTA har fått in jättefina mattor - även i beige - till jättebra priser. Vi köpte en rund, röd, för 595:-. Tät och fin ryamatta, inte så där gles, som de brukar ha annars.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Ja här vet den inte vad den vill för tillfället,och temperaturenn har sjunkit
    enn grad.Nej men jag tror inte jag kan släppa
    tejpen förrän jag får något för inflammationen
    Men nu ska jag dit den 7/10 så får jag se vilken läkare jag får då.Ja jag tar det pö om pö
    Jag önskar dej en fin Måndag.
    Kramar.

    PSZ:Lycka till med föstren nu när ni har så
    bra väder.DS:

    SvaraRadera
  3. Tack Lia för tipset...ska kolla :)

    SvaraRadera
  4. Ja så är det Solen kommer Solen går..och inget av det vi förstår :)!ops! det rimmade ju..*skratt* Ja du ska vara mycket rädd om din fot ha ..det...kram

    SvaraRadera