torsdag 10 september 2009

En underbar afton..*L**

Oh..en sådan fin kväll detta är..:) har precis ätit god mat (som vanligt.

Varmt och soligt ute,är ledig imorgon och hela helgen ;ja,det är jag inte bortskämd med..
Kvällarna blir ju sakta mörkare och mörkare,jag tänder ljus och "små" lampor för att få en "mysfaktor" här hemma!...Fast ännu är solen uppe,men på nedgående!

Hm..Jag tror att jag åt lite för mycket mat...känner mig jätte "stinn" Hu...
Kanske en kopp Kaffe kan vara bra...Yes, så får det bli ,en kopp kaffe,ska jag ta!

Ha en skön kväll...

"Kvällen " är en god avslutning på dagen.....

2 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja det var strålande sol,men ändå märksa det i luften att det inte är mitt på sommaren,många trotsade ändå och gick i shorts och kortärmat.
    Men i går kväll så var här dimma.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Mary-Louise!
    Oj då det blev en felsägning där,ska strax ändra det,jag ser ju själv hur tokigt det ser ut.Tack
    för du talade om det annars hade jag nog inte tänkt på det inte på en bra stund i alla fall.
    Nej det var telöefonen jag köpte den däre gången du vet,som jag inte kunde skickas ett sms på.
    Så terlefonen och refilen gick på 1100:-
    Jag ville nämligen inte ha det så att betala varje månad.
    Kramar.

    SvaraRadera