söndag 6 september 2009

Solig söndagsmorgon


Godmorgon,sitter och filurar lte bara! Imorgon så fyller äldsta barnbarnet år! Vad ska jag ge honom??? Det får bli en "Peng" det är svårt med tonåringar,att hitta på något som de vill ha:)



Ser ut att bli soligt idag..men man vet ju aldrig,det kan "slå" om så fort nu förtiden...Gräset behöver klippas (igen) men det är för blött,hoppas det hinner torka upp, innan nästa regn kommer!



Hm..på denna blogg ,så hittar jag inte åt ,där jag kan ställa om klockan,den visar ju alldeles för tokig tid:) klockan är nu 06.50 på söndasmorgonen..Nåväl,det är ju ingen katastrof förståss!



Dessa Killar är mina två äldsta Barnbarn...
SkA försöka att sätta in ett kort nu!















"OPS" DET GICK JU???? kul..

8 kommentarer:

  1. Hej Det är inte så, att du har fel inställning på datumet i din dator?
    Så att det är i klockan där nere längst till höger på skärmen, som du måste ändra?
    Kan vara värt att kolla.

    Och en liten fårga. När det gäller det här med kommentarer. VARFÖR har folk lite överallt ställt in så man måste skriva en massa fåniga bokstäver, eller räkna ut ett enkelt tal, för att kunna kommentera?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det bara är onödigt krångligt. =)

    SvaraRadera
  3. Mary-Louise!
    Ja jag kommer in till dej strax,så du har lagt in
    bilder så kul då,hoppas du kommer att tycka mer
    om detta då.Ja jag ska vara rädd om min fot.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Jo Jag har min klocka längst upp till höger på skärmen *skratt*och den går RÄTT blir alltid rätt tid när jag skriver på Facebook och på mailen oxå...

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    OK du svarar när du hinner.
    Eftersom kvällen är så långt liden,
    så önskar jag dej en fin Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hallo Agath..ledig idag,solen skiner,men hösten är äbdå här ..ha en bra dag ..kram!

    SvaraRadera
  7. Hej Mary-L!
    Nu ska det bli spännande att se om min kommentar fastnar eller ej. Vilka snygga barnbarn du har. Här blåser det också hårt idag.
    kramkram

    SvaraRadera
  8. Hej igen Mary-L
    Din klocka går alldeles uppåt väggarna fel. När denna kommentar skrivs är klockan 19,42. Kramar

    SvaraRadera