fredag 11 september 2009

Inköp igen::*L*

Hi,,var på stàn..hittade snygga "hissgardiner" på Åhlens I Beige radigt tyg..kommer att passa bra till mitt nya överkast,ja det blir jätteläckert...

Känner mig nöjd och belåten just nu....ikväll så blir det "dam" träff här..vi ska dippa morotsstavar och gurka samt blomkål i olika dippsåser...ja, och lite annat smått och gott..Jag håller på att göra minipiroger,,de är jättegoda..med köttfärs/ost fyllning...härlig kryddblandning är det oxå vitlök m.m...kanon gott till ett glas vin... Gillar att bjuda på lite av varje..

"Små"snålhet,kan ge stora förluster..

ja det var det om detta ...nu får jag fortsätta att fixa till här
Ha...det...

3 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Oj vad det var länge sen jag var på Åhléns

    Ja den går fort,och nu får jag snart,men ännu en
    dag som är härlig jag ska ropa på sambon för att åka och hämta mina inlägg han har visst fastnat i bon*suck*
    Jag önskar dej en fin Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Mary-Louise igen!
    Jag ska ner och hälsa på mihn yngste son
    och mina vänner därnere,samt gå på kyrkogården
    och sätta en blomma på mina föräldrars grav.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Oki då vet jag ..Ha det så gott ..kul att träffa yngste sonen förstår jag kramar!

    SvaraRadera