onsdag 30 september 2009

Höstdagar

Nu tittar solen fran, från en kall och klarblå himmel..Ja,det oundvikliga har inträffat... Hösten och med den ,kylan, är här för att stanna,den väntar på sitt kalla täcke ,av snö...Kl:..är nu 07.00 Jag blir så "frusterad" när jag inte finner på, vart jag ställer om klockan här på Blogger...På själv datorn är den rätt likaså på "Face" Book och msn, m.m.det är bara här den visar fel tid...Visst, jag har kollat på inställningarna...men icke...äh..skit samma ,inget att "hänga " upp sig för egentligen!
Jag ska jobba inatt,så senare på dagen så ska jag försöka sova..!½

Jag skulle vilja ha en lååång semester just nu..känns det som*L* att önska är ju fritt eller hur? nä...kaffet är klart nu ,så det ska smaka gott med en eller två koppar..
Ha en fin dag.....Ni därute i "Cybervärlden".

8 kommentarer:

  1. Man kan väl be Blogspot om hjälp? Visst har de väl support?

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Ja han är ju så kärv vår Dr House.
    Tror du att hans kompis kommer tillbaka
    igen,det står still vad han heter,jisse
    jag var mer trött än jag trodde.
    Jag sitter med kaffet jämte mej,flera
    timmar senare än du,ska snart hoppa
    i duschen.
    Jag önskar dej en fin Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Lars har gjort kopior på DVD åt några. Han vill ha lite betalt för skivan och "besväret" Han tar 20 kr/st inkl porto =) Intresserad? Kolla även med de andra syrrorna, om de vill ha.

    SvaraRadera
  4. Klart att jag vill..absolut att han ska ha betalt..! Hur betalar jag? kommer den på postförskott ? eller? Jo, du kan väl maila upp er fullständiga adress...så skickar jag ner pengar +porto till er.ha det gott.!Det blir enklast så...Jag skickar ner pengar även för Inga-Lill samtidigt..Min adress har du väl..den fullständiga menar jag!

    SvaraRadera
  5. Mary-Louise!
    Så ni har lite mer grader än vi,så gottit hoppas
    du passar på då.Haha sådana vantar som torgtanterna hade på sig när de expierade en,jag har inte förstått hur det kan hålla kylan borta,men det var säkert tufft förstås*ler*
    Ja supermodern är du allt.
    Kramar.

    PS:När du ändå ska fråga blogger om klockan fråga då varför du inte kan ha samma inställning som Lia.DS:

    SvaraRadera
  6. Hej Mary-L!
    Är det ine svår med att arbeta skift? Såg ditt underbara foto på Styvmorsviolen.
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men agath`? har jag inte samma inställning som Lia då?? det trodde jag..men jag ska kolla upp det ha det gott kram!

    SvaraRadera
  8. Starry-eys ,Jo det är "skit" jobbigt med tre skift,samt att jag har vaken natt huga då..men jag får vara glad att jag har ett jobb i dessa dagar..Styvmorsviolen ,blev tyvärr lite suddig..jag får skärpa mig när jag tar nästa kort *skratt* Ha det gott kramar!

    SvaraRadera