torsdag 17 september 2009

Höstmorgon






Godmorgon! På detta Kort är lilla Nike bara tre månader gammal..visst är hon söt! Nu är hon ju "stora " tjejen 1.år och 6.månader..
Väntar på kort från Dottern..på Nike..hon har nu så otroligt lockigt hår och är ju mormors "ögonsten"
Ja,man kan bli lite Fjantig över sina barnbarn,men det är ju helt naturligt ..*L*
Idag så skiner solen igen...fast det är rätt så kyligt ute "Brr"
Idag jobb ,imorgon ledig,jobb hela helgen,sedan natt jobb..så "travar det på"
"Glöm ej att le" vänta inte till imorgon,med att glädja dig själv och andra!
Ha....det.....!

4 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja det finns ingen sjukdom som jag avskyr men har sådan respekt för som cancer,en kamrat till mej deras son dog när han var väldigt liten,bara några år gammal,jag undrar när de ska kunna bromsa denna sjukdom.Nu hade visserligen Patrick cancern i bukspottskörteln det är väl den man inte kan leva utan,vad jag har hört...men ändå hade jag en kamrat som inte hade någon bukspottskörtel för hennes hade blivit krossad en gång.Men det var en annan historia.
    Jag önskar dej en fin Torsdag.
    Kramar.

    PS:Vad fin Nike är på det kortet,visstb får väl vi mor/farmödrar var lite tramsiga när det gäller våra barnbarn*ler*DS:

    SvaraRadera
  2. Mycket lik sin mors moster i Indal;)

    SvaraRadera
  3. Nej man kan inte leva utan Bukspottskörtel,det måste ha varit Mjälten eller någon anna "körtel" du menar..*L* Är ledig idag ,naturligtvis så är det grått och trist då "Typiskt"Ha en fin fredag....vi hörs kram!

    SvaraRadera
  4. Lia.. Ja.i att vara bestämd,och att veta vad hon vill ..*)

    SvaraRadera