torsdag 3 september 2009

Doftdator..!!

Ahhh...tänk,om man hade en "doftdator" ändå..!! "Gubben" står i köket och fixar maten (som vanligt) det doftar otroligt underbart...mmmmm..Om man inte är hungrig så blir man.!

Nu mulnar det till ute,regn imorgon igen..så gräset får vänta till Söndag ,då skulle det visst bli sol igen!

Jag skickade efter ett jätteläckert överkast i mellan beige färg (tjockt härligt)nu gäller det att få tag i tyg i samma färg,så att jag kan sy gardiner till sovrummet..denna färg blir "ursnyggt" till svart..:) Sängen är ju svart..sedan kuddar till i svart och beige,ja det blir bra ,..ser det redan framför mig!

Hösten är bra på ett sätt,då får jag inspiration att "köra" igång med lite inredning..(som jag gillar så mycket)

Har sovit alldeles för lite,så det blir en tidig kväll,för mig, om jag ska orka till jobet imorgon.!

Ha...det..

"Även små förändringar,kan betyda mycket...."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar