lördag 26 september 2009

Oh..."herre je"

Åh..Äntligen klar..."Pust" Har i eftermiddag skurat och putsat och gått an som em "Tok" Men nu är det rent och snyggt..Jäkla karlar...de fattar ju ingenting ju..Ja..hur som helst,så sa jag till min "gubbe" Att nu Jäklar ,så får du faktiskt BETALA mig för allt som jag har gjort..så det så! Vet ni vad "gubben sa då??? jaha..hur mycket vill du ha? Ja...minst 4000:- -sa jag.och kollade hur han skulle ta det:)..oki då -sa han bara...det är det nog värt! Men Jäkla dumhuvud -sa jag..fattar du ingenting?? DU ska ju också hjälpa till eller???du BOR JU HÄR ..eller tror du att detta är ett HOtel??

Han såg ut som ett "fån"..men snälla dig-sa han vad är det med dig?? Jo du -sa jag det ska jag tala om,för dig....JAG jobbar ju Heltid inom en jäkligt jobbig bransch..tre skift..är ibland helt tom i huvudet ,när jag kommer hem! Och då sitter du där och håller på med din Dator.. Techy och är helt frånvarande..!!!!!!

Det jag har bett dig om. har Han glömt..!! Jamen-säger han då,..Jag är ju snäll!!!!Visst, det är ju "korna " också"-replikerade jag snabbt..

men hur i H-vete ska jag orka hålla igång huset och samtidigt jobba??
Vännen -sa han då ..det fixar sig..!

Oh dessa idiotiska karlar..."Grrr" Grrr

Ja, så är det här just nu,allt är både på ont och på gott!:)

Hmm.. Vi kan inte ändra på andra..bara på oss själva!och maktlöshet,påverkar både humör och hälsa... ..

Men med att par sjysta vingar...Kanske,man kan få livet att "lyfta"?

Ha ...det...!








4 kommentarer:

  1. Mary-Louise!
    Ja jag sörjer också att inte ha dem närmare mej.
    Om de flyttar någon gång så blir det nog upp
    till Dalarna.då kommer de väl ännu längre ifrån mej.Det är nog dags för mej att åka upp till Dalarna del har jag aldrig varit där men jag har
    blivit bjuden hem till min sons sambos föräldrar.
    Rara människor kan du tro.
    Tack jag gillar dej också,det vet du väl*ler*
    Kramarom.

    SvaraRadera
  2. Mary-Louise!
    Ja jag kommer inte ihåg vad de heter som jag har på nu för jag slängde asken,för det var sista häftan,men jag ska titta efter sådana.*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Mary-Louise!
    Och jag sitter gärna på en sten med dej,
    har vi tur kanske vi ser en och annan kantarell*ler*
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Ja just det det är räkningsdags,
    jag tror nog jag blir oskuld jag också*ler*
    Jag önskar dej en fin Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera