tisdag 1 december 2009

konstigt Väder...?

Hm..Så underligt vädret är..! snö, och sedan regn idag kallt och soligt ,jättehalt på gatorna ...Ja,vi lever i en förunderlig värld..:)

Förkylningar som kommer och "går"..när den ena blir frisk ,så blir den andra sjuk och så håller det på..

Idag, som jag trodde att jag skulle få vara ledig..så ska jag iväg ändå ,på en kurs om uppdatering om mediciner..och olika lagar om dem,narkotika klassade och icke narkotika klassade..det blir hela tiden nya bestämmelse..!

Jag har fortfarande ingen matlust..p.g.a. Penicillinet..men det gör inget,man behöver ju inte äta jämt,eller??

Nej,nu är det nog "time" att sätta lite fart här :)

Ha en fin dag.....!
"dagen blir vad man gör den till "

2 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja vi får väl se,ska strax åka..
    Ja vi höres.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    PS:Då är det bäs att hålla sig inomhus
    om det är så halt.DS:

    SvaraRadera
  2. Tack för gratulationen! Ja men ryggvärken försvann som genom ett trollslag när jag gick i trappen. KLONK sade det i höften och ryggontet försvann. Jo jag är öm nu efteråt i alla muskler men jag har inte ont i ryggen längre! Fast jag bär inga tunga saker eller så. Därför står sängen kvar i hallen och väntar på bärhjälp...

    SvaraRadera