söndag 6 december 2009

JUlmiddag..:

Japp.. så har då min årliga Julmiddag avlöpt..Den blev tidigare iår,p.g.a. att "ungarna" reser bort över JUL..!

Alla åt och blev mer än nöjda:) Det var mycket trevligt ,må jag säga! vi är fortfarande mätta idag..så nu blir det "smala" linjen ett tag*L*

Idag ,så blir det en "slappardag" ska läsa lite eller se på någon film, och jag ska även lägga mig i badkaret ett stund...

Naturligtvis så "små" regnar det här (vad annars)?? Grått och trist ute..så nu tänker jag tända en massa värmeljus här ,för att få upp "mysfaktorn"..

En skön Söndag på er ,önskar jag alla.


ha ..det..!

4 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Jag önskar dej också en trevlig 2:dra Advent.
    Vi hörs.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Vad bra jag hittade ett recept
    att ta till så här i juletid.
    Hoppas du kommer att tycka om det.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Hade du en riktigt mysardag i går?
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Jo jag såg att det gick att köpa sådana
    skivor,men hur lång speltid det är på dem
    vet jag inte.Jodå vi har en DVD-recorder.
    Så här ska testat,jag blir väl vithårig på
    kuppen så många finesser som det är på den.
    Vi har aldrig satt osss in hur man gör osv.
    Kramar.

    SvaraRadera