onsdag 2 december 2009

SOOLIG dag..!

SOLIGT och FINT...,Hoppas att det har regnat klart nu.förra gången ,när jag skrev att det var soligt..och att det sedan började snöa,så dagen efter,så "Ös regnade det..! (Hur kul är det) ?

Har kokat en stöpa till ,av Fudgen..de blev fina denna gång med :) Det är lite "lurigt" att koka dessa godis,för rätt som det är så misslyckas man, då är det bara till att börja om igen!
Ska om en stund lägga in sill men bara två sorter en med rödlök,och en med citron, så får det bli..
Ska ut inatt och jobba..så jag tar det lite lugnt idag,

Sitter och funderar hur vi ska få plats här på Lördag....men det brukar ge sig,när de väl är här ,18/personer.Ja .inte är det någon Julstämning här.. om man kollar på vädret,vill säga.ute påminner det mest om att det är i slutet av september..(konstigt) men jag ska inte alls klaga..över det...vi slipper ju skotta iallafall :)

NU, tillbaka till köket och sillen...ha en fin dag... Christmas Tree 2







5 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Nej jag känner mej inte okey,men jag
    försöker göra det bästa av dagen ändå.
    Film är ett bra sätt att fördriva tiden
    och att hjärnan får koppla av en stund.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Här i Indal är det vintervitt. Den lilla halvcentimetern snö som föll i söndags ligger kvar och dessutom har frosten slagit till, så det är gnistrande vackert ute! Julstämningen smyger sig på minsann =)

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Jovisst den låg där jag tappade den.
    Vilken tur jag hade eller hur?
    Men nu får jag tvätta den för det
    är många bilar som tafsat på den.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Äsch då..det är !små" tomtarna, som har "tafsat på den , Säkert, eller hur? hihihi ha det gott kram!

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna för B-O!! Absolut!Hälsa honom

    SvaraRadera