lördag 19 december 2009

Klar himmel men kallt...

Usch ..det är jätte kallt ute! så det blir till att hålla sig inne idag! Just nu -20! Fick lov att köpa en ny kupevärmare igår..Ja,alltid är det något som måste köpas,Även ett nytt Tangentbord,ska jag inhandla..det jag har nu är så "Konstigt" Tur att de inte är så dyra iallafall :)

Ledig idag och imorgon..skönt....ska bara ta det lugnt och fint..!Läsa, lösa korsord,och lyssna på Julmusik! kanske "hoppar" jag i badkaret oxå ..för att värma min "frusna själ" :)
Nu ska jag först och främst äta frukost...sen får jag se vad dagen har att bjuda på!

Ha det gott alla....!

5 kommentarer:

  1. Mysigt idag. Inne här i goda värmen med spisrosor på kinderna och -20 ute! =)

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Ojdå har du problem med ditt tagentbord?
    Jag har mitt till min gamla dator kvar
    men det är väl olika hur mycket man nyttjar
    dem.Du skriver nog mer än jag tror jag.Ja nog
    är det myggfritt alltid.Vi har -9 på skuggsidan
    Och solen lyser.Så här är nog härligt ute.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Ja,vet du Agath..bokstaven e och d ..är jättetröga..de fastnar och är helknäppa..hmm..så istället för ett e så blir det oftast flera efter varandra..blir såå irriterad..så jag måste köpa ett nytt tangentbord..ha en fin Lördagskväll kram!

    SvaraRadera
  4. Mary-Louise!
    Vet du varför inte myggen är påå vintern?

    Jo de har svårt och ta en åkarbrasa när de flyger.haha.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Ja du är rolig du hihihi! krampå dig!

    SvaraRadera