söndag 13 december 2009

Kallt..

Äntligen....kallare och lite snö som "flyger" omkring:) skönt att slippa dimman och regnet ....*L*denna som kommer och veckan därpå ,så jobbar jag ganska mycket..men det ger ju bra med pengar ,sedan , på Januari lönen!

Min dotter har klippt mig ..det blev fantastiskt bra,må jag säga..imorgon kväll ,så får jag höra om det blir någon resa av till Cran Canaria för dem..det beror ju på deras Far..jaja vi får se..!Om de far iväg två veckor,så blir jag kattvakt till båda döttrarna.om de inte far...så får jag "rusa" iväg och köpa Julklappar till dem..men det är i och för sig bara roligt :)

Nu ska jag se på T:v:n en stund, ha det......! 3D Santa





6 kommentarer:

  1. Mary-Louise!
    Har du lussat på jobbet?
    Jag önskar dej en god natts sömn.
    Godnattkramar.

    SvaraRadera
  2. Hej. Hoppas de kan komma iväg till Gran Canaria! Håller tummarna för att B-O ska orka.
    Visst är det mysigt med julen? är det dig jag har fått det där med planeringen ifrån tro? Och detta med att plocka undan ganska snabbt efter jul =)

    SvaraRadera
  3. Nädu Agath..jag har inte "lussat" *skratt*

    SvaraRadera
  4. Ja, Lia det tror jag ,att det är..allt med Jul och pynt är sååå mysigt,men efter Jul när vi tar bort allt ,är det oxå fint ..nya gardiner m.m.rent och snyggt :) eller hur?

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Det blev förmiddag här,men fpår hoppas
    du inte stressar för hårt.
    Ha en fin Måndag.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej Mary-Louise!
    Nej jag har haft fullt upp det kan du
    säkert läsa om en stund.*suck*
    Så någon tomtedräkt har jag inte ägnat
    mej åt ännu.
    Kram på dej.

    SvaraRadera