söndag 20 december 2009

Fjärde vAdvent::

Ja nu går det fort..idag är det fjärde Advent.. Stacked Presentsde flesta "klapparna" lär väl vara inköpta nu:)
En del har ju redan tänt sin gran String Of Lights 3D Magical Snowman Ja ,det är en förunderlig tid just nu:) Mina barn har börjat att Packa för fullt..de åker ju snart:( men det känns som om de har "Lurat" mig på Julen ,på något vis!!!) Fast det är dem välunt att komma bort och koppla av i 17 dagar..men varför just över jul??? ! jaja ,Tiderna förändras och vi med...
oki då, jag jobbar ju ...men ändå.....men jag hoppas att de får det riktigt trevligt
,,och varmt.....för varmt har vi inte nu,det börjar att likna "vargavinter" här !


Just nu så satt jag på en Julc:d så här är det Julstämning denna tidiga timme:)
Kanske så ska jag gå ut och ta några kort idag..och föreviga den vackra snön som vi har här.
Först en kopp kaffe, inte att förglömma..!

Hihi..igårkväll ,så fick jag en Julklapp av min äldsta dotter..Nyfiken som jag är ..så öppnade jag den när jag kom hem..(kunde icke hålla mig) ÅH..det var en digital fotobok, en som man sätter på en hylla eller på väggen .den har ett USBminne,så när jag startar den så blir det ett bildspel,av alla barn och barnbarn,ja även på mig oxå..:)Jätteläcker,jag har aldrig sett en sådan förut! Den ser ut som en platt dataskärm går på elström, Så nu sitter den på min Fotohylla och lyser upp,mycket fint ! Helt fantastiskt, Dottern sa ,att det gjorde inget,att jag hade öppnat paketet,eftersom jag jobbar hela julen...:)(hm..lite roligt måste ju få också)....Ja det var en fin julklapp..!
Vi brukar inte ge varandra julklappar vi vuxna,bara till barnen, men eftersom de åker bort så ville hon ge mig något ändå...Ja,hon är för go:)

Jag blir nu Katt vakt i några veckor..men det ska gå det med.Kitty 2 Kitty 5 Kitty Ha n fin 4:de Advent......"även denna stund är en del av evigheten"

7 kommentarer:

  1. Hej gulle dej!

    Vilken fin julklapp du fick.

    Förstår du kommer sakna dem trots att du jobbar. Bodde ni närmare hade det varit kul bjuda över er.

    Önskar Dig en jättefin 4:e Advent.

    Kramar från mig och Bröderna Bus

    SvaraRadera
  2. Ja tack det skulle vara roligt...det känns lite ensamt,fast jag har ju Gubben förståss,men det är inte samma sak..! kram tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Hm. Jag känner nån som alltid öppnat julklapparna i förtid och kikat i dem.

    Jag har också en fotoram. En analog.

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Ja det hoppas jag också att
    den ska bli god.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Lia TRO vem det är?? *skratt*

    SvaraRadera
  6. Hej Agath vi har haft fika gäster här,känner att jag har druckit alldeles för mycket kaffe...ha en skön kväll kram !

    SvaraRadera
  7. Hej Doran!

    Tackar så jättemycket för ditt brev!

    I mellandagarna ska det handlas leksaker.

    Hoppas allt är bra.

    Kram från oss /Suss & Bröderna Bus

    SvaraRadera