tisdag 22 december 2009

"OPS"

Oj..ojoj!! Kom hem igår från jobbet, Var jättetrött,gick till sängen,runt 19.00 tvärsomnade.. Dreaming Vaknade idag..Hör och Häpna..Kl:10.15 alltså har jag sovit i 14 timmar..."milda makter" det har aldrig hänt förr...?? Men det är nu så att kroppen och Psyket tar sitt när det behövs:) Ja, skönt var det iallafall..

Ska nu iväg och handla,jag börjar natten imorgonkväll, Önskar er alla en riktig GOD JUL......!

"att lyssna inåt" kan vara nyttigare än att lyssna utåt......Ha...det...:)Christmas Angel








6 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Nej det hinner egentligen inte jag heller.
    Men önska dej en riktigt GOD JUL vill jag.
    Ha det jättefint.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Nej den är knappast bättre,
    men jag har en del att stå i.
    Jag önskar dej en riktigt
    ***G*O*D**J*U*L***
    Julkramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Mary!
    Hopppas att det inte blir så många stökiga patienter. Önskar dig en riktigt God Jul!
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för det både Agath och Starry.eyes,men det brukar vara "stökigt" så fort det blir Storhelg,men det är sånt man får ta när man jobbar inom Psyk:) ha det fint karmar till er..:)

    SvaraRadera
  5. Gulle!

    Kroppen tar ut sin rätt. Så bra du fick sova ut.

    Önskar dig en jättefin lugn jul.

    Kramar om dig ,på distans tyvärr, gör jag & Bröderna Bus!

    SvaraRadera
  6. Tack Fuschia ...en jätte fin GOD JUL TILL ER alla,många julkramar..:) har jobbat inatt ska lägga mig nu och sova ...ha det gott!

    SvaraRadera