fredag 4 december 2009

De`e´mycke nu

Ja nu stundar "bråda" tider..:) Mycket ska man hinna med..!Jag gör tydligen samma misstag varje år...far runt som ett torrt "skinn" aldrig lär man sig nåt *L*

Snön är borta,grått ute..och så denna förlamade trötthet..usch..!Men jag är faktiskt ledig nu i hela 5 dagar..härligt! :)

Igår fick jag hem min bok av Dan Brown...."Den förlorande symbolen" Gillar dessa böcker ,har läst de tre första detta är den fjärde..så efter att vi har haft vår midag här imorgon "julbord" så då ska jag ta mig tid att slappa och läsa....!Ska bli sååå skönt.

"Bortglömd vila får man ej igen!
Ha...det...!

9 kommentarer:

  1. Åh,julbord...Mums.

    Citronsill har jag aldrig ätit.Fast jag älskar sillinläggningar.

    Hoppas ni får trevligt och - Finns det hjärterum finns det stjärterum ;-).

    Kram från oss / Suss

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Ja även nere i småland kom det snö
    runt min födelsedag,men denna snön
    som kom i gårkväll är puts borta.
    Nu är det bara blött på marken inte
    ens rimfrost som arbetsterapeuten sa...
    men den hinner ju komma det slår om
    ganska kvickt.Ja det har varit ganska
    varmanvintrar de sista åren åtminstone
    sen jag kom upp hit.
    AStressa inte dej fördärvad.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. PS:Jag tog bort den första för jag stavar som en kråka*suck*DS:

    SvaraRadera
  5. Hej Fuschia..Du nu är det så IGEN att jag har slarvat bort din adress!!! :( dumma mig...skicka upp den till mig i ett Mail.. ha det gott krama om killarna .KRAM

    SvaraRadera
  6. hallo Agath..hur stavningen blir ..spelar ju ingen roll eller?? ha det fint ..jag lovar att inte stressa..(om det går vill säga) hahaha..ha ..det ...kram!

    SvaraRadera
  7. Mary-Louise!
    Jo jag stavar som en kråka,nu för en stund
    sen såg jag att jag tom skrivit fel till
    tjälknöl*suck*
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. HIHIGHI det gör inget ..jag förstår ju vad det står ändå eller hur..? nu är det full fart här ;) Vi hörs kramar!

    SvaraRadera
  9. Hej Mary-Louise!
    Skönt du inte tar det så livsviktigt,
    det finns ju de som är extrema annars
    när man skriver fel.
    Så du får också lite sena middagar ibland.
    Men jag tror det går i repris.Annars är det
    ju inte livsviktigt.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera