onsdag 30 december 2009

Brrrr

Huga....idag är det -23 gr... och ändå så måste jag gå ut...!:(

7 kommentarer:

  1. Hej Mary-L!
    Det var många år sedan jag upplevde en sådan kyla. Tur att du inte behöver stå ute och vänta på buss eller dylikt. Ha de gott i kylan
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det tur...men morgontrött ,som jag är..så är det så "jobbigt" att komma ut på morgonen,när det är kallt..Gott Nytt ÅR kram på dig !

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Ja är de inte fina,jag tog bort en del
    av texten och satte dit mitt namn.
    Jag blev så glad när jag fick detta
    kortet av mina barnbarn.
    Nu sitter jag bara och väntar på lutfisken
    ska bli klar,samma procedur som julafton.
    Jag önskar dej ett gott slut på detta året
    och ett riktigt Gott Nytt År.
    Nyårskramar.

    SvaraRadera
  4. Här har vi snö och massor av snö kommer det nu...kommer knappt ut,,men måste gå och mata kattorna ..ha det gott alla på årets första dag..:)

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år Mary-Louise!
    Hoppas du kom iväg till katterna.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ja du ..det blev att PLUMSA i snön..till jobbet imorse PLUmsa till Kattorna skotta och åter skotta ..kom för sent till jobbet :) det fortsätter att "vräka" ner snö här ..det går absolut ej att ta ut bilen..."Phu" ha det bra ..kram vi hörs!

    SvaraRadera
  7. Hej Mary-Louise!
    Hoppas din första dag av detta årtionde har varit bra,och önskar att de andra 364 dagarna
    ska vara lika bra.
    Kramar.

    PS:Vi har haft lite snöfall vi också men inte riktigt som hos dej.DS:

    SvaraRadera