söndag 3 januari 2010

Solig Söndag..

Idag .så har det äntligen slutat att snöa..det är soligt och bara -9gr ute:) Vi ska strax åka bort till min Syster, hennes man har ju fyllt år på Nyårsafton, men då jobbade jag .så jag orkade icke fara dit då!

Vet inte när jag har varit så trött,som jag är nu?? har en jobbig vecka kvar ..sen blir det mera "Luft" i Schemat.. Ungarna kommer hem på Onsdagskväll (tack och lov) Det är ju lite "pyssel" med kattorna..två gånger om dagen är jag där..och skottning dessutom..Nåväl, det är ju bara tre dagar kvar..:)

Nu ska jag "hoppa" in i duschen..vill önska er alla en fin fortsättning på det NYA ÅRET--..!!

12 kommentarer:

  1. God fortsättning Mary-Louise!
    Ja lite har vi fått,men det är ju
    inte den mängd ni har fått inte sant?
    Detta får mej att minnas när jag var
    på madera,det hade snöat upper i bergen
    så skyndade folk sig ner till Funchal
    som är Maderias huvudstad för att visa
    dem snön.Ganska så kul när man vet hur
    stora mängde vi får i vårt avlånga land.
    Jag önskar dej en en fin Söndag den allra
    första av årets Söndagar.
    Kramar.

    PS:Så du var också sen i duschen idag?Vi har strålande sol här,men klart att vi inte kan
    åka någonstans när det sär så soligt.DS:

    SvaraRadera
  2. Jo, den funkar, men inte till 100 %. Kan man bara hålla undan den stora mängden tvätt så är jag nöjd. vissa kläder, kanske man får stryka på lite extra. Lars har en skjorta som tydligen inte funkar alls, Tobi:n.

    SvaraRadera
  3. Hej igen Mary-Louise!
    Fick du aldrig kortet på din meil eller
    du har inte tittat?
    Kram på dej hela långa dagen.

    SvaraRadera
  4. Men jag har ju inte fått något Mail av dig...??? du får skicka ett nytt --eller hur?

    SvaraRadera
  5. Mary-Louise!
    Det var ett 123 greeting card
    för du har inte öppnat det,det var
    därför jag undrade?
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Men jag har inte alls sett något sådant (123 greeting card??) skicka ett nytt snälla ..kram!

    SvaraRadera
  7. Mary-Louise!
    Jag gör det sen inte just nu jag
    skickade ett till din Lia också,
    hon har heller inte öppnat sitt,
    så det måste blivit något fel.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej igen Mary-Louise!
    Ja den menade jag..Den har du säkert sjungit för dina barn inte sant?
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Mary-Louise!
    Den såmgen ligger ett par sidor bak
    Tänk att jag var tvungen att skicka
    dej ett till innan det andra lossnade.


    Ja precis,jag har en till på lut
    får se om du kan den också.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Mary-Louise!
    Ja den första skulle du ha
    31/12,men det finns fler
    som inte fått såg jag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Gokväll!

    Vi haft -10 idag och vacker sol. Men,vill ha vår och värme.

    Hoppas du nu har tid att vila!
    Själv har jag just fått 2 av killarna sova och tänkt gå upp och göra detsamma.

    Trevlig Tisdag!

    Kram från oss / Suss

    SvaraRadera
  12. Hej fuschia..ingen vila denna vecka..bara jobb..men nästa vecka blir det bättre ..jag vill och så ha vår och värme nu ...:) det är -21 gr ute nu på morgonen ,så det är "myggfritt" usch..ha det gott kram!

    SvaraRadera