lördag 30 januari 2010

Morgontrött

Usch ,för mornar.!! har haft en dålig natt,ont som bara den..har gått upp flera gånger ,tog värktabletter satt och "fin"tänkte.m.m. Ja nog vet man att man "lever" denna jävulska ledvärk kan sätta åt mig ibland ,så jag tror att jag håller på att bli Tokig..!
Jag försöker att hålla igång så mycket som möjligt vill inte vara stilla,då blir det bara värre! Fast ibland så bara måste jag lägga mig ..visst har jag prövat all tänkbar hjälp och även mediciner ,men inget hjälper..jag har helt enkelt fått lära mig att "Leva" med smärta..så är det bara...!
Usch så "gnällig jag låter nu:) men det är bara för att just nu så har jag så ONT, så hälften kunde vara nog...!

Äh..nu tänker jag ta en till tablett.de är starka..och sen "krypa" ner tilbaka till sängen...så kanske...nästa gång jag stiger upp kan det ju kännas bättre ,hoppas jag ..
En enda DAG av fullständig vila kan göra Underverk....man ska lyssna till kroppens signaler..!

Ha...det..!

4 kommentarer:

  1. Godmiddag Mary-Louise!
    Det vet jag inte än för jag spelade bara in den
    när det blir ledigt vid TV:n ska jag titta på den om det inte blir annat som kommer emellan
    Vi har haft runt -20 grqder inatt så denna
    kylan har gått in i huset så det var inte så kul att stiga upp,men nu är spisen igång.
    Och just nu har vi -14 grader ute.Solen skiner hör så på solsidan är det nog mindre kallt,det gäller att ta på sig.Ja jag har middagsmat hemma så det är ganska lugnt.
    Jag önskar dej en trevlig Lörsdags trots kylan.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-L!
    Hade jag inte mediinsk hjälp så skulle jag inte kunna sova. Så här ont som hjag har haft hela januari har jag nog inte haft förut. Ta dina värktabletter och vila så mycket du kan.
    Var rädd om dig, ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Ja jag tyckte också den var konstig,men som
    andra gånger när jag inte förstått filmer så
    har jag försökt att se vad som den går ut på
    Absolut inte en Jim Carreyfilm,han är ju komiker inte sant?
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. hej på er Starry-eyes och agath..jo,jag vilar och sitter vid min dator, "Käkar" värktabletter,och tycker synd om mig själv..en liten stund,.. men det blir snart bättre får jag hoppas .. jag brukar aldrig ge mig åt "självömkan" men ibland sååå händer det :)ha det bra denna söndag .vi hörs kramar!

    SvaraRadera