fredag 8 januari 2010

köttfärsbiffar...

Åh..så goda köttfärsbiffar jag nyss har gjort...! Recept?? nänä det är hemligt :) har även bytt gardiner m.m.. hu ..fortfarande kallt (ute) men, i mitt "gamla" torparhus är det varmt och skönt..jo,nog kunde de bygga BRA hus förr i tiden..inte alls så "plastigt" och kallt.. nä Timmerhus ..de går inte av för "hackor" :)

Vi fick ju strömavbrott häromdagen,när jag var på jobbet. bara efter en timme så blev det mycket kyligare innomhus ,vi var utan i c:a två timmar .ute var det då -28
Men här hemma så blev det ingen skillnad alls på dessa två timmar..så där ser man..skillnad på nytt och gammalt..*skratt* Berättade min Gubbe..!!

Ja, nog har Samhället blivit "skört" och känsligt, Det är tur att vi kan hjälpelda,om det skulle behövas, Vi drog in Fjärrvärme härom året!

Jaha ..så blir det val iår då...jag säger bara Hmmmm...:)
jag har inte tagit någon ställning än..men det kommer..!
Oj vad tiden går fort idag då... redan strax 15.00. nu ska jag koka grönsaker .så att vi får äta någongång..

Ha ...det...!

4 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Jag ska ha köttfärssås i morgon,

    Du svarade aldrig på det jag skrev längre ner.
    Om det var du som sänt ett mejl för dina brukar
    inte hamna i skäpkorgen i vanliga fall.
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Hoppas du får en bra dag på jobbet.
    Vi hörs när du har tid.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Nähä..jag har inte skickat något mail..(vad jag vet ) :) Ha det gott Agath..vi hörs kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Det verkar konstigt över hela linjen segt
    på pasagen och fördröjning här,men det är ju helg kanske beror kylan lite på att det stör...
    Jag önskar dej en skön skväll också.Ska jag erkänna höll jag på att nicka till här.haha.
    Kramar.

    OK då tar jag bort det jag tyckte själv det var konstigt du brukar inte skicka julklappar till mej. och inga av dina mejl har hamnar i skräpkorgen innan...

    SvaraRadera