torsdag 28 januari 2010

Beslutsångest...

Oj sån beslutsångest jag har...och ändå så är jag född i Lejonets tecken:) (det är ju tvillingarna som brukar ha det)
Ska jag ..eller ska jag inte,, tona håret...äsch det är ju "världsligt" sicket "jäkla" energiflöde att tänka på det..jag tror att jag sätter mig vid min kära symaskin istället..!Där blir jag så harmonisk och lugn *skratt*

Ja,nu ser vi inte vårt staket utanför huset..det fortsätter att snöa, ja,vi får "Gilla" läget,det är bara så!
Hmm.. kom just på att dottern har ju lånat min maskin...jaha då blir det ny färg i håret ändå..
imorgon en. så ska jag till lilla Nike och umgås med hennee ett tag..hon är så "lillgammal"och klok Så hälften vore nog! och så söt sen.. men så säger vi ju alla om våra små telingar .

Denna helg, så ska två av mina barnbarn ,tävla i slalom ,en nere i Hassela och en uppe i Skule strax söder om Ö-vik! ja det har det de gör, mina kära ungar..:)

Men inte är det kul att veta, att de är ute på vägarna i detta väder ..usch..!

Annars knallar livet på här ..både på ont och på gott..det goda är att vi har ett varmt hus och att räkningarna är betalda..det onda är att jag har mer ont än vanligt i alla leder....men det är som det är..! Den som är missnöjd finner aldrig någon bekväm Fåtölj..!
Kaffe suget på just på mig.... ha..det..! Woman In Rollers Pen 2












5 kommentarer:

  1. Hur gör man som förälder då, man kan ju inte dela sig hur gärna man än vill?

    Vad blev det för färg?

    Sent i gårkväll fick jag klart med våra räkningar. Phu, nu är det gjort. Ha de gott i stugvärmen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi hade oväder igår. Idag har det bara snöat lite.

    Duktiga barnbarn du har. Hur gammal är Nike nu?

    Skulle också behöva tona håret igen.Det grå börjar visa sig ;-(.

    Kaffe aldrig fel.

    Trevlig Torsdagskväll.

    Kram från oss / Suss

    SvaraRadera
  3. Har inte tonat håret än, men jag ska snart, det kommer att bli Mörkblont,alltså mellan brunt utan inslag av rött..:) Jo, det är tur att de har två bilar,annars så skulle det inte gå Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Fuschia ..Nike fyller två år den 15/3 ujujuj vad tiden går fort ,eller hur? ha det gott kramar! (Här avtar INTE snöandet...det bara blåser och fortsätter..nu kommer jag inte ut med bilen heller :( får vänta tills traktorn kommer på Måndag ..)

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Ja nu kan det räcka för plogen skrapar väldigt dåligt så det är knaggligt när vi kör och jag får så ont i ryggen.
    Jodå det kommer i ett inlägg sen när jag har
    ätit,jag står mitt i matten just nu.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera