tisdag 12 januari 2010

Mystiskt???

Vad "tusan" beror det på,,att saker bara försvinner ????det verkar finnas ett eller flera "svarta" hål här hemma..nu letar jag ett ´svart servett ställ i smide (borta), samt en stor duk (borta) ,två höga vita blomkrukor (borta) ..jag tror jag blir "tokig" *fniss*..

Nu får jag sitta ner och försöka tänka på något annat..:) så kanske jag kommer på vart de är..(fast, jag har letat som en galning igår kväll) !

Annars så är det fint väder ute bara -8 och solen kom just fram..Snart så ska jag åka iväg och byta ett strykjärn..inköpt på Jysk för fyra dagar sedan!

Inte tusan, funkade det heller..!!! det kostade ju iallafall 299:- (melissa) Nä ,jag får nog åka till en elaffär och köpa ett Philis eller nåt sånt .. blir så frustrerad..:(

Det här med strykjärn ..har det gått"Troll" i för mig! köpte ett i somras med..naturligtvis så var det Järnet oxå ur funktion..????? fick pengar tillbaka naturligt vis..men ändå::
Det Järnet jag har nu ..har varit bra tills jag tappade det i golvet...så ångpuffen funkar icke numer ,men so whot..jag har en sprayflaska bredvid, med vatten ,så visst går det bra,men det har börjat att krångla , ger ej full värme Så,,NU vill jag köpa ett nytt....så jag får "skippa" de billiga alternativen och lägga på et par hundra ..så kanske det blir bra ..!

Nu bara måste jag ha mer Kaffe ..ha -.....det...

"Fördelen med trånga skor....är att man glömmer alla andra bekymmer "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar