torsdag 7 januari 2010

REKORD???? eller ?

Åh ,nu är det KALLT -29 gr ute fast klar himmel..kallare ska det bli oxå...igår var det elstopp i hela kommunen i c:a två timmar ..så fort det blev utkyld inomhus..usch ,inge kul alls...! Äntligen är mina barn och barnbarn hemma igen,de hade haft det helt underbart...Men idag så åker döttrarna ner till Stockholm (karolinska) med sin far han ska ju operera sig imorgon (Sin cancer) utgången är oviss.....så jag förstår tjejernas oro för honom..! Han ville ha dem med sig..och tacka för det att de ställer upp..det är mycket tragiskt..han är ju så ung bara 61 år..det var han som bjöd alla,
ner till Cran Canaria, han var även med själv.! Hoppas att han klara sin op nu..!

Idag så börjar jag jobbet 12.00 men är ledig imorgon..fast visst vill man bara ligga under "täcket" tills kylan har lättat..brrrr.

Nu ska jag ta mig en varm kopp Kaffe...ha det gott.

"man ska stänga ute det som "stör" och leda in det som är possitvt...! Fast ibland så måste man acceptera det man inte förstår...!!

7 kommentarer:

  1. Åhh. Jag håller tummarna för B-O!
    Och ja, Johnny och Linnéa ska ha barn så jag ska bli FARMOR!

    SvaraRadera
  2. MEN ett JÄTTESTORT GRATTIS :) (kanske en liten tjej som ska heta Doris?????? *skratt*

    SvaraRadera
  3. Tack =)
    De hittar på så konstiga namn på ungar nuförtiden, så man vet aldrig vad det kan bli...

    SvaraRadera
  4. Hej Mary-Louise!
    Ja är de inte fina,hoppas de får mycket nöje
    av sina skidor.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Doran!

    Bara minus 11 här just nu.

    Fy,denna dumma sjukdom.Hoppas allt går bra.

    Kram / Suss

    SvaraRadera
  6. Hej Mary!
    Så kallt du har! Stackars dig. Men jag tror att jag hellre har det kallt än slaskigt. Så tråkigt för dina döttrar. Vilken tur att de kunde följa med honom. Hoppas att det går bra.
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. hej alla..Visst är det tragiskt.tur att vi har duktiga och fina döttrar:) Här håller kylan i sig -28.3 imorse kl:08.00 ledig idag ..så det blir till att "poa" på inomhusalltid finns det något att göra ..eller hur*skratt* ha det gott kramar!.

    SvaraRadera