söndag 10 januari 2010

Midare

Härligt..nu är det mildare..bara -10 gr.då kan jag våga mig ut.:) ska jobba ikväll sedan ledig ..innan nattjobbet.!

Tiden går så fort, snart har halva januari gått..Solen skiner just nu. då blir jag så inspirerad att göra om här .nya gardiner m.m...på tal om nya gardiner,så har jag faktiskt skickat efter 6 st.hissgardiner i lila färg kuddar som matchar till, samt dynor (lila) till de vita korgstolar jag har ute på verandan..ser framför mig hur "Läckert" det blir mot vita panelväggar och svart golv..ja ,det blir nog bra! :)

Det är ju klart att det kostar,men för tusan jag jobbar ju som ett "tok" så lite vill jag unna mig!

Operationen gick bra för B-O men det är ju kritiska dygn nu .Tjejerna har inte hört av sig sen fredagskväll..hoppas inget har tillstött.

Tänk att jag ska vatra så "seg" på mornarna?? sitter och gruvar mig för att "hoppa" in i duschen:) äsch ..nu bara måste jag ..:) Ha det gott alla..


"Livet kan ibland vara en promenad...med grus i skorna"


6 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Ja vi får väl se hur den blir
    Det är besvärligt att ha värk
    på andra ställen också inte sant.
    Vert du jag hart svårt att skruva loss
    termoskannans kork,ganska irriterande.
    Jag önskar dej en trevlig Söndag
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-L!
    Klart att du ska unna dig om du har råd! Hoppas att det är bra med dina döttrars far.
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det så Agath ,och för att inte tala om att öppna ett mjölkpaket..:)Idag Måndag bara -7 gr ute härligt ska ner på stan om en stund ha det gott kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Starry-eyes, Ja, en liten "bonus" måste man ju få ..eller hur? :) Jo operationen gick över förväntan bra ..men han blir kvar där ett tag ..för att kolla upp om det finns "metastafer" .samt är ju tydligen hjärtat dåligt oxå..men vi hoppas på det bästa ..ha en fin fin dag..hopppas du könner dig lite bättre kramar!

    SvaraRadera
  5. Hej Mary-Louise!
    Här skiner solen på oss också
    vi har -11 här
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.
    Jag har slutat att säga något till sambon för han fattar ändå inte,men att skruva loss ett lock opavsett det är termoskannan eller marmeladburken,jag blir så frusterad....

    SvaraRadera
  6. HM..jag förstår presis vad du menar..! kram!

    SvaraRadera