onsdag 27 januari 2010

SNÖstorm..

"Ops"..vaknade till att det "ven" i knutarna,,,m.a.o. SNÖSTORM..hu för den "lede" Ja, idag är det inte nådigt att vara ute...men en del måste ju det..(att gå ut menar jag) SnowstormHm..denna vinter blir nog lång..men, man får ta det onda med det goda..(så säger alltid min yngsta dotter :))
Ja, så blev jag då "Oskuld" igår igen då *skratt'
Det är ett "trolleri" att få det att gå ihop ibland...! Förstår inte varför "folk" säger -att nu är det Hundväder ute???? Min /vår Mozart vill inte alls vara ute,så det så ,bara för att rastas inge mer ..!


Visst har januari månad gått fort. jag ska ut och jobba inatt,men är sedan ledig i HELA fem dagar..naturligtvis ,så har jag då planerat att göra en hel del..om det sen blir gjort,återstår att se *fniss*!
Jag ska iallafall tona håret...det har blivit lite grått vid tinningarna,,visst är det charmigt,men inte än,vill jag ha gråvitt hår..så det blir till att färga (igen)
Det ser ju inte klokt ut innan allt har växt ut...men jag kanske ska göra slingor? ok.jag får se vad det blir!:)

I tanken är ingenting omöjligt ..eller hur?





3 kommentarer:

  1. Hej Mary-Louise!
    Det gör så ont när han någopn gång kör med massageapparaten särskilt där jag har ärret
    så jag undrar om det skulle passa mej.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    PS:Jaha vad blir det för färg denna gång ljusare eller mörkare eller du bara fyller i det som har
    försvunnit av tvättarna.DS:

    SvaraRadera
  2. Hallo på dig denna gång blir det mörkblont,alltså inget rött i :) ha det fint kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-L!
    Känner folk igen dig när du har bytt hårfärg? Vi har fått jättemycket med snö det sista dygnet, temperaturen går upp och ner, från nästan plus till -10 och så upp igen. Önskar att tempen höll sig stilla på minus 5 till minus 10 grader. Ha de gott i snöyran!
    Kram

    SvaraRadera